شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۶:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت ۱۴:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

مسئولان در نظام اسلامی شانی جز خدمتگزاری ندارند / ۲۰۰ کیلومتر راە روستایی در کردستان تا قبل شروع فصل سرما آسفالت می‌شود/ پروژەهای تاریخی وسنواتی را در کشور بە اتمام رساندیم

وزیر راە و شهرسازی عنوان کرد کە مسئولان در نظام اسلامی شان و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ محمد اسلامی در مراسم افتتاح و بهره برداری جاده جدید سنندج به مریوان در محور تیژ تیژ گاران گفت: افتتاح این جاده بر زندگی و کسب وکار مردم منطقه تاثیری شگرف و بسزا خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسئولان در این نظام تنها هدفشان باید خدمت به مردم باشد، افزود: با طرح ها و پروژه های دیگری که طی هفته های آینده افتتاح خواهد شد می توانم بگویم که پروژه های تاریخی و سنواتی را هم در این استان و هم در سطح کشور به اتمام رساندیم.

اسلامی هزینه انجام شده برای جاده جدید سنندج به مریوان را بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بیش از نیمی از پیشرفت پروژه در دو سال اخیر اتفاق افتاد که از این بابت قدردان رئیس جمهور ، سازمان برنامه و بودجه کشور، پیگیری های استان و پیمانکاران و کارگران هستیم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم ها می توانیم ادعا کنیم که کشور به کارگاه ساخت و ساز تبدیل شده است.

وی در ادامه به برنامه دولت برای آسفالت راههای روستایی استان نیز اشاره کرد و گفت: تا قبل از شروع فصل سرما ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در سطح استان آسفالت خواهد شد.

اسلامی در ادامه ابراز امیدواری کرد در مدت باقیمانده عمر دولت تدبیر و امید فرودگاه سقز و راه آهن همدان به سنندج نیز به بهره برداری برسد.