پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۳:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۶ ساعت ۱۵:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

بازدید معاون وزیر راه به همراه فرماندار بیجار

فرماندار: وضعیت راه های بیجار نیازمند نگاه ویژه ایی است

فرماندار بیجار به همراه معاون وزیر راه از پروژه های در دست اقدام و وضعیت جاده های دسترسی و کمربندی شمال - جنوب بیجار بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار در دیدار با معاون وزیر راه و بازدید از وضعیت راه های شهرستان و نقاط حادثه خیز اظهار داشت: وضعیت راه های بیجار و بخصوص نقاط حادثه خیز نیازمند نگاه ویژه وزیر محترم راه است.

وی افزود: در چند سال اخیر تعدادی از جوانان و نخبه های کشوری و جهانی به علت تصادف جاده ایی کشته شده و خسارت های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل کرده است.

معاون وزیر راه هم در این خصوص گفت: در راستای بازدید های صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد تا دو ماه آینده و با تامین اعتبار پروژه نیمه تمام ورودی جاده همدان به بیچار تکمیل و همچنین به پیشرفت کمربندی در حال احداث کوه زاغه کمک هایی صورت پذیرد.

امانی تاکید کرد: با توجه به گزارش تصادفات کمر بندی اصلی شهر در سه سال گذشته و با بررسی کارشناسان این حوزه در شورای ترافیک استان وارسال آن به استان مشکلات این محور مرتفع گردد.

وی درخصوص تامین ادوات و ماشین آلات اداره ی راه داری تصریح کرد: قطعا بنا به نیاز اقداماتی صورت خواهد گرفت اما بنا بر این داریم رفع نواقص راه ها را در اولویت قرار دهیم.

امانی در رابطه با تغییر وضعیت پرسنل برخی نیروهای راهداری افزود: قریب به ۳۳۰۰ نفر از پرسنل بنا به تصویب قانون مجلس مشمول این قانون می شوند اما طی مکاتبات انجام شده ۱۹۹۰ نفر در روند تبدیل وضعیت قرار گرفته و مابقی نفرات که جز نیروهای حجمی شرکت ها بوده هرچند اعتباراتی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.