پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۰:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۶ ساعت ۲۳:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار شهرستان بیجار از روستای قمشلو

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار، به همراه بخشدار مرکزی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک و رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان از روستای قمشلو بازید کرد.

قاسمی در این بازدید ضمن اشاره به مزایای سند کاداستر زمین های کشاورزی برای اهالی محترم این روستا به اهمیت و توجه اهالی روستا به این سند مهم تاکید کرد.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه بین جهاد کشاورزی و ثبت اسناد در روستاهایی که زمین های کشاورزی آنها رفع تداخل شده و اراضی زراعی آنها تثبیت شده و در بانک کاداس و سامانه شمیم ثبت شده باشند سند کاداستر آنها صادر می گردد.

فرماندار بیجار تصریح کرد:  برای تعداد ۱۳۴۲ قطعه زمین زراعی روستای قمشلو در صورت پیگیری کشاورزان این روستا ۱۳۴۲ جلد سند کاداستر صادر خواهد شد.

وی در ادامه این بازدید مواردی از جمله،پیگیری نصب کنتور آب برای خانوارهای این روستا و حل مشکل هزینه مصرفی آب آن از تعرفه شهری به روستایی، پیگیری حل مشکلات راه عبوری این روستا از مسیر شهرک اندیشه بیجار، پیگیری صدور اسناد ساختمانی روستای قمشلو از طریق اداره بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تا پایان سال جاری، پیگیری تأمین اعتبار برای اجرای طرح هادی نیز مورد پیگیری قرار گرفت.