چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۲۲:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۱ ساعت ۱۸:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

استکبار جهانی با آرمان ۱۳ آبان مشکل دارد

به گزارش رابط عمومی فرمانداری بیجار- احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار در جلسه نهایی برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان اظهارداشت: استکبار جهانی بخوبی دریافته است که آرمان ضد استکباری 13 آبان تمامی نقشه های شوم آنها چه در ایران و چه در سایر کشورهای جهان به خطر می اندازد.

فرماندار بیجار با اشاره به حادثه تروریستی امامزاده شاهچراغ و شهادت هم وطنان در این خصوص اظهارداشت: پس از گذشت حدود ۴۵ روز از آغاز اعتشاشات در برخی از شهرها، برای عموم مردم ثابت شده است که بازیگر اصلی این جریان دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ایران اسلامی است و کسانی که نسبت به برخی مسائل نگرانی داشتن حساب خود را از فتنه جدا کردند و کنار ایستادند.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور ایستادگی در برابر ظلم و استکبار ستیزی است که موجب پیشرفت و رشد فکری جامعه می شود و نباید فراموش کرد برای رسیدن به قله موفقیت و توسعه، سختی راه هم وجود دارد.

قاسمی یادآور شد: تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب را در مورد این حوادث بسیار شنیدی است، یک کوهنورد برای رسیدن به قله بلندترین کوه جهان و در جهت پیروز شدن بر آن، در راه متحمل سختی های زیادی خواهد شد اما هدف نهایی و رسیدن، شیرین ترین سعود خواهد بود.

وی گفت: فتنه جدید در کشور، باید به درستی و دقیق بررسی و آسیب شناسی شود، اصل تبین انقلاب اسلامی که چندی پیش توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح شد، باید در دستور کار قرار گیرد تا نسل امروز و دهه ۸۰ و ۹۰ در چنین وقایعی بصیرت داشته باشند.

فرماندار بیجار با بیان اینکه دشمن هر وقت فرصت را فراهم ببیند برای ضربه زدن و ایجاد خسارت به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کن اظهارداشت: باید همواره با هوشیاری و بصیرت افزایی در جامعه، از چنین فتنه هایی سر بلند بیرون آمد، همه تلاش ما باید این باشد که دشمن این جریان را تا به امروز کشانده و تمرکزش بر روی قشر جوان و نوجوان است.