پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۲۱:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۳ ساعت ۲۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بیجار:

۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی، روزی بزرگ و عظیم در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار_ احمد رضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شهر بیجار اظهارداشت: چنین روزی یوم‌الله است، در این روز اراده خداوند بر غلبه صف دشمن وجود دارد و این روز مردم با توکل به خداوند بر دشمنان اسلام پیروز خواهند شد.

وی افزود: این روز محدود به گذشته و یا دسته و جناح خاصی نیست، این روز نیاز جامعه در طول تاریخ است و سعی دشمن همواره بر کم رنگ نشان دادن آن است که خوابی بیش نخواهد بود.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه در یوم الله ۱۳ آباد، سه مناسبت قرار دارد افزود: در چنین روزی، تبعید امام راحل در محکومیت کاپیتولاسیون، کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، نماینگر غیرت، شرف و ایستادگی ملت مسلمان است.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در چنین روزی توسط دانشجویان آگاه و بصیر، به دنیا نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در قلب و روح و جان همه آحاد جامعه قرار دارد.

قاسمی تاکید کرد: استکبار و ماهیت آن باید برای نسل ۸۰ و ۹۰ جامعه روشن شود، دشمنی که با استفاده از همه قدرت های رسانه ای و فضای مجازی علیه ملت و مردم جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده است و نمونه آن هم در فتنه انگیزی و ضربه زدن است.

وی یادآور شد: در استکبار رسانه ایی، جایی برای حق و حقیقت و دفاع از مظلوم جایی ندارد، تنها این ابزار برای نیل به اهداف شیطانی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه دنیای استکبار در مقابل زن شهیده مظلوم و بی دفاع حادثه تروریستی شاهچراغ، سکوت می کند و در رسانه های پولی، خود را حامی زن معرفی می کند توضیح داد: استکبار جهانی امروز را غنیمت بزرگی برای خود شمرده است تا در اعتراض به‌حق مردم، مسیر را به سمت و سوی اغتشاش و آسیب رساند به جان و مال مردم بکشاند.

قاسمی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هم اشاره کرد و گفت: رهبری چه زیبا معنی فرمودند که این نوجوان و جوانان، فرزندان ما هستند و باید ریشه و حامیان اغتشاش و ناامنی را یافت و به شدت برخورد کرد.

وی افزود: استکبار جهانی برای تهیه داروی کودکان پروانه ایی و بسیاری دیگر از داروهای حیاتی مردم، تحریم های سخت اعمال می کند و در مقابل در رسانه‌های مزدوری وابسته خود، از اغتشاشگران حمایت همه جانبه می‌کند.

فرماندار بیجار ادامه داد: نقص، کاستی و کمبودها وجود دارد و هیچ کس منکر آن نیست، بخشی به علت تحریم های ظالمانه است و بخشی هم به دلیل بی مدیریتی است، اما همواره صف مردم از صف برهم زدگان نظم و امنیت جدا است و حضور پر شور امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱، اعلام برائت خود را از دشمنان نمایش دادند.