چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۴۹:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۲ ساعت ۱۸:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

بازدید و حضور فرماندار شهرستان در سطح شهر بیجار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه با حضور در محل اجرای پروژه آسفالت پنج کیلومتر اول بیجار - همدان، به همراه مدیر دفتر نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرمانداری و رییس اداره مسکن و شهرسازی، پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه را بررسی کرد.

قاسمی پس از آن در شبکه دامپزشکی شهرستان بیجار حضور یافت و ضمن دیدار، گزارشی از عملکرد مثبت این شبکه در موضوعات واکسیناسیون صد درصدی، مبارزه با بیماری های مشترک دام، طیور با انسان و کشف و ضبط مواد خام دامی در سطح شهرستان را مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

در ادامه با حضور در آیین اهدای جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان بیجار، در آیین افتتاح گالری جمعی از بانوان هنرمند بیجار حضور یافت.
وی در جمع هنرمندان این گالری بر موضوع زیبا سازی شهر توسط شهرداری با هم فکری و ایده پردازی هنرمندان نوجوان و جوان شهرستان تاکید کرد.

پیوست: گالری گروهی بر بال فرشتگان، با هنرنمایی هشت بانوی هنرمند شهرستان بیجار و برگزاری کارگاه نقد و بررسی آثار توسط اساتید کشوری، با نمایش ۲۰ اثر مدادرنگی، سیاه قلم و مداد شمعی
از امروز در گالری مهر پردیس سینمای آزادی شهر بیجار برای علاقمندان دایر است.

جهزیه کمیته امداد: مرحله اول امسال ۱۳ فقره در ۵ قلم شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به ارزش هر سری ۴۰ میلیون تومان در مجموع ۵۲۰ میلیون تومان است.

مرحله دوم نیز امروز به تعداد ۳۴ فقره به مبلغ ۴۰ میلیون تومان در مجموع یک میلیاردو ۳۶۰ میلیون تومان است.

مجموع دو مرحله یک میلیاردو۸۸۰ میلیون تومان است.