سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۶:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۷ ساعت ۰۰:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار خبرداد:

?حضور نماینده ویژه ریاست محترم جمهور ( وزیر جهادکشاورزی) در شهرستان بیجار، زمینه رشد شاخص های مختلف زیر ساختی و تسریع در پیشرفت پروژه های مختلف از جمله راه، تامین آب شرب و کشاورزی، بهداشت و درمان، عمران، مسکن شهری و روستایی، گردشگری و ... را فراهم خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی اظهارداشت:  با اشاره به اقدامات مطالعاتی صورت گرفته در زمینه مشکلات شهرستان، پیگیری افزایش حق آبه سد تالوار، پیگیری مطالعه و اجرای سد شیخ بشارت، تخصیص آب کشاورزی، تسریع در اجرای پروژه های پیشران و بزرگ صنعتی در بیجار در راستای تامین اشتغال شهرستان، پیگیری اعتبارات عمران شهری و روستایی و چهاربانده شدن محور بیجار به زنجان و بیجار به دیواندره، تکمیل و بهسازی خروجی همدان و … از جمله مواردی است که در این سفر پر خیر و برکت پیگیری خواهد شد.

?قاسمی در ادامه به شرح برنامه سفر وزیر جهاد کشاورزی اشاره داشت و افزود: بازدید از واحدهای بخش کشاورزی، سد تلوار، پروژه های عمرانی و دیدار مردمی و برگزاری جلسه شواری اداری از جمله برنامه های سفر یک روزه نماینده ویژه رییس جمهور و وزیر محترم جهادکشاورزی در شهرستان بیجار خواهد بود.

?فرماندار شهرستان بیجار تاکید کرد: سامانه سامد ۱۱۱ تماس با ریاست محترم جمهوری مختص همه کردستانی ها و دیدار با رییس جمهور روز جمعه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار خواهد و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

✳️پايگاه اطلاع رسانى فرماندارى شهرستان بيجار