سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۴ ساعت ۲۰:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه شهرستان بیجار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، سومین روز از هفته دولت مصادف شد با روز جمعه، به همین مناسبت احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار به همراه مدیران ادارات شهرستان در نماز جمعه شرکت کردند.

 

فرماندار شهرستان بیجار در خطبه های نماز جمعه اظهارداشت: ۲۵ طرح عمرانی و خدمات رسان در قالب ۶۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان بیجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

قاسمی تصریح کرد: این طرح ها در شهرستان بیجار با اعتباری افزون بر ۸۳۲ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در ۱۲ حوزه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از پروژه ورزشی پیست دو میدانی، طرح های بخش کشاورزی، عملیات آبخیزداری و آبخوان داری، طرح های گازرسانی روستایی، طرح های شرکت برق، طرح های خدمات رسان شبکه بهداشت و درمان و تعدادی دیگر از پروژه ها از جمله طرح های هفته دولت امسال در شهرستان بیجار هستند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: با افتتاح این طرح ها برای ۱۷۷ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال و تثبیت شغل ایجاد خواهد شد که یکی از مهمترین طرح اشتغالزایی، افتتاح كارخانه توليد ورق مسي آرسا مهر صنعت گروس با ۳۰ نفر نیروی است که در این هفته به بهرداری می رسد.

در ادامه میز خدمت با ریاست فرماندار بیجار و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان در مصلای نماز جمعه حسینیه و مسجد حضرت محمد(ص) شهر بیجار برگزار شد.

لازم به توضیح است، میز خدمت در سایر شهرهای بیجار نیز با حضور بخشداران پیش از خطبه های نماز جمعه برگزار شد.