شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۴:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۹ ساعت ۱۹:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

مدیران پر تلاش معرفی و تقدیر می شوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمد رضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار تاکید کرد: مدیرانی که فعالند و برای رفع مشکلات مردم به صورت مداوم تلاش می کنند باید معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.

احمدرضا قاسمی در جلسه ی شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بیجار برگزار شد بیان کرد: ما فعالیت های مدیران را رصد می کنیم و مدیرانی که تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته اند مورد تقدیر قرار می گیرند تا مشوّق دیگر مدیران در راستای بهبود عملکرد باشند.

وی با طرح گلایه ای از برخی مدیران جهت حضور کمرنگ در هفته ی دولت عنوان کرد: انتظار می رفت برخی مدیران با پیگیری های مضاعف، پروژه های قابل ارائه و در شرف بهره برداری را به اتمام برسانند و برای افتتاح در هفته ی دولت در دستور کار قرار می دادند تا هم دفاعی از اقدامات آن ارگان و هم خدمتی برای جلب رضایت مردم باشد.

قاسمی تصریح کرد: سیاست های دولت جدید بر مبنای دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنهاست از این رو مدیران نباید خود را جدا از پازل بزرگ دولت و مردم بدانند.

وی ادامه داد: جلسات شورای اداری با هدف هماهنگی دستگاه ها و ادارات دولتی در راستای پرداختن به مسائل و مشکلات شهرستان برگزار می شود بر همین اساس مدیران باید اینگونه جلسات را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

فرماندار بیجار با طرح موضوع تکریم ارباب رجوع توسط مدیران تاکید کرد: اگر چه میزان اعتبارات محدود است و پاسخگوی حل تمام مشکلات نیست، اما می توان با اخلاق مداری و روی گشاده با ارباب رجوع برخورد کرد چرا که بعضاً مشاهده می شود ارباب رجوعی به دلیل حل نشدن مشکلی توسط اداره مربوطه به فرمانداری شهرستان مراجعه کرده که این خود عاملی زمان بر بوده و باعث نارضایتی می شود.

وی خواستار شکل گیری کارگروه های عمران، فرهنگی_اجتماعی و اقتصادی_تولیدی شد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه ها بهره گیری از جوانان فعال و نخبه و پیشگیری از بروز مشکلات و نقاط ضعف است.

قاسمی اشاره ای هم به سن مدیریتی در شهرستان داشت و گفت: میانگین سن مدیریتی در شهرستان بیجار در مقایسه با دیگر شهرستان های استان به نسبت پایین بوده که این چابکی مزیتی برای رفع مشکلات محسوب می شود.

فرماندار بیجار در ادامه به تشکیل این جلسه با محوریت برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز اعلام برنامه های اربعین حسینی پرداخت و گفت: دفاع مقدس یک رویداد و گنج گران بها در تاریخ ایران اسلامی است و آنگونه که باید به واکاوی آن پرداخته نشده است.

وی خواستار جانمایی برخی اقدامات در گرامیداشت این ایام شد و تاکید کرد: پرداختن به مساجد، فرهنگیان، دانش آموزان، بازاریان، دانشجویان و دانشگاهیان با رویکرد نقش این اقشار در دفاع مقدس و مقایسه ی فعالیت آنان در سال های کنونی باعث شفاف سازی و پیش برد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به اربعین اباعبدلله الحسین(ع) ۵ موکب در شهرستان بیجار و یک موکب در کشور عراق آماده ی خدمات رسانی به زائران کربلای معلی هستند و نیز برنامه ی پیاده روی «جاماندگان اربعین» در روز ابعین حسینی از مرکز شهر تا امام زاده حمزه عرب(ع) در دستور کار قرار گرفته است.