چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۴:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۱ ساعت ۱۵:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

استقرار پایگاه سیّار مشاوره در بیجار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار،به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی به همراه رییس اداره بهزیستی بیجار از محل استقرار پایگاه سیّار مشاوره اجتماعی در شهر بیجار بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار بیجار اظهارداشت: این طرح با هدف افزایش آگاهی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله خودکشی در شهرستان بیجار در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود : شهروندان می‌توانند با مراجعه به اورژانس اجتماعی بیجار خدمات مشاوره‌ای رایگان ، آموزش‌های فردی ، گروهی و خانوادگی دریافت نمایند، اختلالات روانشناختی، مشکلات اقتصادی و خانوادگی از عمده‌ترین علل خودکشی می‌باشند که با اقدام به موقع و آگاهسازی می‌توان از آن پیشگیری کرد.

قاسمی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، از شهروندان خواست تا با مراجعه به اورژانس اجتماعی بیجار ، خدمات مشاوره ای رایگان دریافت نمایند.

تیم پایگاه مشاوره متشکل از مشاوران و روانشناسان اورژانس اجتماعی ، در دفتر مرکز مثبت زندگی کد ۳۱۲۳ و نیز میدان اصلی شهرستان بیجار، با توزیع بروشور و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، اقدام به اطلاع رسانی و آگاه سازی در زمینه پیشگیری از خودکشی کردند.

بیجار | استقرار پایگاه سیّار مشاوره