پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۰:۲۱:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۲۷ ساعت ۱۹:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار بیجار از پروژه گلخانه روستای خاندانقلی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار به همراه امانی بخشدار بخش مرکزی، از پروژه گلخانه ایی و مسائل بخش مرکزی بازدید کرد.

امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه، فرماندار بیجار از محل اجرای پروژه گلخانه ایی احمدی در روستای خاندانقلی بازدید و از روند روبه رشد و مثبت این پروژه در مدت کوتاه احداث ابراز خرسندی کرد و اظهارداشت: پروژه گلخانه ایی با ۱۵ هزار مترمربع در کمتر از یکسال می تواند الگوی مناسبی برای سایر پروژه های مشابه در شهرستان و حتی استان باشد.

احمدرضا قاسمی با بیان این که پروژه “شرکت کشت و صنعت نیان ژین کردستان ” توسط یکی از جوانان روستایی و فارغ التحصیل ارشد کشاورزی در حال احداث و به زودی افتتاح خواهد شد گفت: این پروژه در این روستا می تواند به طور مستقیم ۲۵ نفر را صاحب شغل پایدار کند و در ادامه با احداث واحدهای زیر مجموعه مثل سردخانه، بسته بندی و حمل و نقل، رونق اقتصادی، پیشرفت و توسعه را در منطقه افزایش دهد.

پروژه گلخانه ایی احمدی با نام ” کشت و صنعت نیان ژین کردستان ” با موسعت ۱٫۵ هکتار و اشتغالزایی بیش از ۲۵ نفر در روستای خاندانقلی در ۳۵ کلیومتری حنوب غربی بیجار در حال احداث و پیشرفت است.