شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۱:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱۲ ساعت ۱۴:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بیجار از مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولین ذهنی ۲۲ بهمن بیجار بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز به همراه امام جمعه بیجار و رییس اداره بهزیستی شهرستان از مرکز نگهداری معلولین شهر بیجار بازدید کرد و روز جهانی توجه و حمایت از معلولین را به پرستاران و کارکنان این مجموعه مردم نهاد با اهدای یک شاخه گل تبریک گفت.

وی در این بازدید ضمن حضور در ساختمان مرکزی و بازدید از نزدیک با معلولین، جلسه ایی با مسئولین این مرکز خانم محمدیاری و آقای پیری برگزار کرد و بر جذب کمک های مردمی و حمایت های معادن و شرکت های صنعتی شهرستان تاکید کرد.

مسئولین این مرکز ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهر در این مرکز مردم نهاد، خواستار مساعدت بیشتر شرکت سیمان کردستان و معادن منطقه حسن آباد با توجه به افزایش چندین برابری هزینه های نگهداری، بهداشتی و درمانی ۳۴ معلول فعلی مرکز و ۱۰ معلول بزرگسال تحت پوشش است که به علت کمبود فضای خدمات رسانی به یکی از شهرهای همجوار منتقل شده اند.

?روابط عمومی مرکز معلولین: خییرین و عموم مردم شهرستان بیجار می توانند کمک های نقدی خود را به حساب بانک ملی ۰۱۰۶۷۴۱۳۵۵۰۰۸ و شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۸۹۸۲ به نام مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولین ذهنی ۲۲ بهمن بیجار واریز کنند.
آدرس: بیجار – خیابان توحید – روبه روی مسجد حضرت سید الشهدا(ع) – ۰۸۷۳۸۲۳۲۰۲۲

 

_