شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۴:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۶ ساعت ۰۷:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بیجار روز ۲۶ آذر را به جامعه حمل و نقل شهرستان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز با صنف کامیون داران دیدار و با رانندگان این ناوگان گفت و گو کرد.

فرماندار اظهارداشت: در آذرماه سال۱۳۶۱، به دنبال فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تخلیه کشتی های منتظر در بندرهای جنوبی کشور، شاهد بسیج عمومی کامیون داران گردید و صحنه های کم نظیری از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی به ثبت رسید و این روز را در تاریخ کشور در یادها ماندگار ساخت.

وی افزود: پانزده سال پس از زمان صدور فرمان حضرت امام، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و در جهت آگاهی اقشار مختلف مردم از نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری، در سال ۱۳۷۶ از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، ۲۶ آذر به عنوان «روز حمل و نقل» شناخته شد.

قاسمی با اشاره به اینکه بدون شک حمل و نقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود گفت: ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را به تمامی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل، به ویژه رانندگان و مدیران حوزه حمل و نقل شهرستان بیجار تبریک عرض نموده و صحت و سلامتی همه عزیزان را از خداوند متعال  خواستارم.

وی یادآور شد: قشر راننده نقش بی بدیل را در تمامی صحنه های انقلاب داشته اند و همواره در پیچ های حساس انقلاب حضوری پر رنگ دارند و توانسته اند نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند، از همه رانندگان حمل و نقل جاده ایی و عمومی تقدیر و تشکر میکنیم.

فرماندار ادامه داد: مشکلات سوخت و بیمه را پیگیر هستیم، حدود بیش از ۳ میلیون تن امروزه در شهرستان بارگیری و حمل و نقل می شود و در آینده حجم بارها افزایش خواهد یافت.

قاسمی گفت: مسئله پارکینگ هم در چند سال اخیر مورد بررسی بوده، در تلاش هستیم مکانی مناسب که از نظر رفاهی و خدمات جوابگو باشد تعیین شود.

در ادامه از رانندگان نمونه تجلیل شد.