جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۱۶:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۶ ساعت ۰۷:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

به مناسبت هفته پژوهش؛ فرماندار بیجار از جهاد دانشگاهی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، صبح امروز شنبه 26 آذر ماه، احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار به مناسب هفته پژوهش از جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

فرماندار بیجار با حضور در محل جهاددانشگاهی ضمن بازدید، با مدیر این مجموعه علمی و خلاق دیدار کرد و سپس بی واسط با تعدادی از کارآفرینان و دانشجویان فعال و نخبه شهرستان به گفت و گو پرداخت و نکته نظرها و پیشنهادات را در دستور کار پیگیری قرار داد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشغال آفرین تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری های فرمانداری بیجار و همیاری جهاددانشگاهی شهرستان، حمایت، مشاوره و همیاری شرکت های جوان، خلاق، نوآور، پویا و دانش بنیان از وضعیت خوبی برخودار هستند.

قاسمی یادآور شد: کسب عنوان دانش بنیان و رشد برای یک شرکت تولیدی نیازمند طی مراحل سخت و آزمایشات متعدد است که پس از داوری، امروز یک شرکت دانش بنیان و چندین شرکت رشد و در روند رشد و در روند دانش بنیان در بیجار به ثبت رسیده است و در حال فعالیت است.

وی افزود: مسائل، مشکلات و کمبودها همواره در مسیر توسعه و پیشرفت و رشد وجود داشته و خواهد داشت، این موارد طبیعت راه دانش است، امّا هیچ گاه سد راه و سنگ توقف مسیر نخواهد بود، زیر دانش فراتر از آن است.

شرکت سیمان و سازه سهیل گروس، شرکت صنایع مفتولی کردستان، شرکت صنایع غذایی ارکازه، شرکت کابل کنترل سپهر، شرکت جوتیار صنعت زرین گروس، شرکت شیرین کام صدف گروس، شرکت سلامت شیرین گروس سبز، شرکت ساینا سپهر نسار و شرکت ابداع صنعت هوشمند بیجار از جمله شرکت های دانش بنیان و روبه رشد هستند.