سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۷ ساعت ۱۱:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار بیجار، شورای مشارکت های مردمی عملکرد مثبتی داشته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز در نشست شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی بیجار، عملکرد آن را مثبت برشمرد.

فرماندار تاکید کرد: شورای مشارکت های مردمی بهزیستی باید فارغ از تمایلات سیاسی و انتخاباتی برخی از افراد باشد تا بتواند در مسیر خود، درست و دقیق گام بردارد، انتخاب افراد شایسته و متعهد به خدمت در چنین شورای می تواند در رسیدن به هدف اصلی که خدمت به افراد نیازمند جامعه است، درست حرکت کند.

وی افزود: اوقاف ظرفیت مناسبی دارد که با مشاوره وقف می تواند در این حوزه نقش خوبی داشته باشد و افراد خییر را که قصد دارند اموال خود را در شهرستان وقف کنند، در مسیر خدمت رسانی به مرکز نگهداری از معلولین بیجار هدایت و راهنمایی کند.

قاسمی با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی معادن هم در برنامه دولت است که به زودی مراحل آن انجام خواهد شد اظهارداشت: دولت مصصم است که مسیر هزینه کرد اعتبار مسئولیت اجتماعی معادن زیر نظر فرمانداری ها و برای عموم مردم شفاف باشد.

وی ادامه داد: در برنامه بودجه سال ۱۴۰۲ هم از محل اعتبارات بهزیستی، برنامه ایی برای حمایت از مراکز نگهداری از معلولین در نظر خواهیم داشت، با توجه به افزایش هزینه های درمانی، خدماتی و بهداشتی معلولین بیجار، نقش مشارکت های مردمی نقطه قوت است.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه شهرداری هم می تواند یک حامی دلسوز و همراه بهزیستی باشد ادامه داد: نهاد شهرداری ها که یک نهاد مردمی است، می تواند در این همیاری نقش آفرینی کند.