شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۴:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۸ ساعت ۱۳:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

رییس جدید تعاون روستایی بیجار معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، طی مراسمی با حضور احمدرضا قاسمی فرماندار شهرشتان بیجار، مدیر تعاون روستایی کردستان و جمعی از مدیران شهرستانی، از زحمات آقای قاسم بقایی تقدیر و آقای جواد ابهریان به مدیریت جدید تعاون روستایی بیجار منصوب شد.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه تعاون روستایی در روستاها در بحث اقتصادی و حمایت از کشاورزان نقش اساسی دارد، اظهارداشت: نقش کشاورزی و کشاورز در کشور یک مسئولیت و نقش اساسی است که تاثیر مستقیم در سفره مردم دارد.

وی افزود: شهرستان بیجار با گستردگی اراضی کشاورزی در بحث تولید گندم قطب استان کردستان محسوب می شود و در این میان تعاون روستایی است که می تواند با مدیریت صحیح باری را از دوش کشاورزان بردارد.

فرماندار بیجار ادامه داد: مدیرانی که در حوزه بخش کشاورزی خدمت می کنند، به خوبی می دانند که چنین مسئولیتی تا چه اندازه حساس و تاثیر گذار است که نیازمند تلاش بی وقفه و روحیه جهاد است.

وی ادامه داد: کشاورزان همواره در پای کار و حضور پر رنگ در صحنه های ملی و جهاد حضوری پررنگ و پر شکوه داشتند، وظیفه مسئولین مجموعه خدمات رسانی به کشاورزان هم بیش از پیش سنگین تر است و باید با نگاهی دقیق تر و وسیع تر وقت گذارند.

قاسمی گفت: نباید از کشاورز و بحث گندم غافل شد، هر چه می توانیم باید پای درد دل کشاوزان نشست و برای رفع موانع و مشکلات، با همدلی و همراهی سایر مدیران و مسئولان، برای تسریع پیگیری و کوشش کرد.

وی با اشاره به عمکلرد مراکز خرید گندم در فصل برداشت گفت: کاستی هایی در چند سال گذشته وجود داشته که باید سعی کرد اشتباهات را در سال آینده تکرار نکرد و در کسب رضایت کشاورزان برنامه ریزی کرد و باید برنامه امسال که برگزار شد بازنگری شود.