شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۳:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ساماندهی وانت بارها و دست فروشان در شهرداری بیجار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار در جلسه ساماندهی وانت بارها و دست فروشان، بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.

قاسمی افزود: مسئله اصلی ساماندهی وانت بارها و دست فروشان است که هر روز مشکلاتی را برای عموم مردم و مدیریت شهری ایجاد می کند، در کنار ساماندهی این موضوع، مردم هم باید از خرید وانت بارهایی که موجب ترافیک و افزایش بی نظمی در شهر می شوند خوداری کرده.

وی افزود: کانون های پر ترافیک و پر تردد که باید برای رفاه حال عموم مردم قابل استفاده باشد، توسط خودروهای وانتی میوه فروش و یا دستفروشانی که با خودرو در خیابان ها توقف کرده اند، ساماندهی شود که هم بازار این افراد آسیب نبیند و هم مغازه دارانی که به علت رقابت با چینین موضوعی به تصرف پیاده راه ورود کرده ان، عقب نشینی کنند.

فرماندار بیجار اظهارداشت: بحث ساماندهی یکی از مهمترین مسائل پیش روی روزهای آخر سال است که اگر محلی مناسب برای این موضوع تعریف و مشخص نشود، بدون شک در شب های نزدیک به آخر سال، مشکلات ترافیکی و اجتماعی جدی تری گریبان گیر مردم و مسئولین خواهد شد.

وی تاکید کرد: درمسئله ساماندهی وانت بارها و دست فروشان، واحد اجرائیات شهرداری ها مجری طرح ساماندهی است و پشتوانه آن، فرمانداری، قوه قضاییه، انتظامی و اتاق اصناف و اداره صمت می باشد.