شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۶:۴۰:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ساعت ۰۹:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

جلسه فعالان شهرک صنعتی بیجار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، صبح امروز جلسه ای با حضور احمدرضا قاسمی فرماندار بیجار و احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان و جمعی از فعالان اقتصادی شهرک صنعتی بیجار برگزار شد.

قاسمی در این جلسه اظهارداشت: ظرفیت ها و زیر ساخت های طبیعی و خدا دادی در شهرستان بیجار به علت وسعت و موقعیت جغرافیایی وجود دارد که بسیاری از شهرهای صنعتی و روبه پیشرفت کمترین برخوداری را از این منابع دارند.

وی افزود: گستردگی شهرستان بیجار یک تهدید نیست، بلکه یک فرصت برای استفاده صحیح و با دید باز و نگاهی جهادی می توان با جذب سرمایه گذار بومی و غیر بومی، نگاه توسعه و پیشرفت را تحقق بخشید.

فرماندار بیجار گفت: هنگامی که شهرستان بیجار به سمت و سوی تولید صنعتی و گردشگری پیش رود، در آینده نزدیک می توان برای رفاه اجتماعی و رفاه اقتصادی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مطالبه و برای آن تلاش کرد.

قاسمی تاکید کرد: خوشه های صنعتی در شهرستان بیجار در حال رشد و توسعه است، در خوشه فرش مدعی هستیم چون تمامی مراحل تولید آن و سابقه فرهنگی آن در کهن دیار گروس وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: آمادگی شهرستان بیجار برای برپایی همایش های فرش و کارگاه های تخصصی در این حوزه دارد و دعوت می کنیم از فعالان حوزه فرش که برای تحقق این مهم تلاش کنند.

فرماندار بیجار با اشاره به کیفیت و سلامت محصول حلوای سوهانی سنتی بیجار گفت: خوشه فراوری این محصول سنتی بیجار از قبیل تولید گندم با کیفیت، فرآوری آرد، وجود کارخانه آرد، کارخانه های تولید نان سبوس دار و همین تولید حلوا سوهانی یک خوشه و زنجیره وار است.

در ادامه این جلسه، بازدیدی از شهرک صنعتی شماره یک بیجار صورت گرفت و همچنین از وضعیت پروژه اسب آهنین و اقدامات کارآفرین آن و وضعیت ساختمان اداری شهرک صنعتی بیجار بررسی شد.