شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۱:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

حاج قاسم سلیمانی لایق و حق او شهادت بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، آیین گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، فرماندار بیجار و جمعی از مدیران شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

مهدی رمضانی در این آیین اظهارداشت: مردی که خود را برای دفاع از حریم وطن، نامزد گوله ها خواند و اعتقاد داشت که هر کس سنگی به این حرم زد، آواره شد، مکتب پویای حاج قاسم، در جای جای جهان اسلام و دنیا وجود دارد و هیچگاه خاموش نخواهد شد.

وی افزود: قاسم سلیمانی به حقیقت نامش، تقسیم کننده آرامش و امنیت و صلح برای مظلومان جهان و تقسیم کننده ترس و وحشت و سست شدن جبهه های باطل و دشمنان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان تصریح کرد: بزرگ مرد میدان مبارزه با استکبار جهانی پرورش یافته و سرباز خلف امام راحل و دین مبین اسلام است،قاسم سلیمانی تمسک به مادر اهل بیت را در تمام لحظه لحظه های زندگی اش کمرنگ نشد و با مظلومیت، در غربت و ناجوانمردانه به مقام شهادت رسید.

وی افزود: انتقام خون سردار دلها در طول زمان و در ابعاد مختلف و مستمر ادامه خواهد داشت و هیچ گاه وظیفه یک نهاد نیست،شخصیت حاج قاسم دست یافتنی است و کم نیستند بزرگ مردان گمنامی که همچون او خود سازی کرده و در خدمت به ملت و مردم لحظه ایی درنگ نمی کنند.

رمضانی گفت: مقدمات تمدن شکوه مند اسلام در جمهوری اسلامی ایران رقم زده شده و محقق خواهد شد، در فتنه ها باید راه شهدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام را فراموش کرد و با تشخیص صحیح خاک ریز دشمن، آرمان های انقلاب اسلامی را با تشکل بخشی نیروهای انقلابی و استفاده و میدان دادن، می تواند بر مشکلات فائق آمد.