سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار شهرستان بیجار به همراه مدیران کل جهادکشاورزی و دامپزشکی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، صبح امروز چهارشنبه احمدرضا قاسمی به همراه اسکندری مدیر کل جهادسازندگی و ورمقانی مدیر کل شبکه دامپزشکی از کشتارگاه صنعتی مرغ و گلخانه شهر بیجار بازدید کردند.

فرماندار بیجار در این جلسه ضمن تاکید بر عمکرد مثبت و توان تولید افزایش تولید و صادرات محصولات کشتارگاه صنعتی مرغ و گلخانه ایی در شهرستان بیجار اظهارداشت: کارآفرینان و تولیدکنندگان این ۲ واحد صنعتی و کشاورزی، با حمایت دولت و افزایش سرمایه در گردش می توانند میزان تولید، افزایش بهره وری و اشتغالزایی بیشتر را در شهرستان می توانند فعالیت کنند.

قاسمی تاکید کرد: کشتارگاه مرغ بیجار از نظر تجهیزات روز و رعایت بهداشت در منطقه بی نظیر است و همین موضوع باید با حمایت مردم، مرغداران و مسئولین بتواند در آینده با گسترش عرصه فعالیت و نصب تجهیزات جدید، ضمن ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و منافع اقتصادی را برای شهرستان به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه دولت از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدکنندگان استفاده خواهد کرد گفت: مردم و بخصوص تامین کنندگان مواد اولیه باید نسبت به تامین نیاز شهرستان کمال همکاری را داشته باشند.

         ۱۵