شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۱:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱ ساعت ۰۹:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار و شورای اداری شهرستان بیجار با فرمانده ناحیه مقاوت سپاه بیجار دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار صبح امروز به همراه اعضای شورای اداری و تامین شهرستان، در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با حسین رجب پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه من هم یک سپاهی هستم گفت: سپاه یکی از نهادهای مهم که بعد از انقلاب اسلامی ایران به دستور امام خمینی ره به ثمره نشست و تا امروز توانسته است به خوبی اهداف پیشروی انقلاب ایران در عرصه های مختلف محقق کند.

قاسمی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم از ابتدای شکل گیری انقلاب و هم پس از آن در تمامی عرصه های مختلف کشور حضوری موثر داشته است و همواره در کنار مردم بوده است و هیچگاه در عرصه خدمت رسانی کوتاهی نکرده است.

وی با اشاره دوباره به اینکه ماهم یک سپاهی هستیم، نقش بی بدیل سپاه در به ثمر نشستن اقدامات دولتی و عمرانی در کشور را بی نظیر برشمرد و گفت: اتحادیه اروپا گروهک های تروریستی داعش و امثال آن را هیچگاه مورد توجه و قطعنامه قرار نداد و اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که همواره در هر زمان حامی مستضعفان جهان و خدمت گذار ملت مظلوم ایران است را در لیست گروهک های تروریستی قرار می دهد.

فرماندار شهرستان بیجار تصریح کرد: در ایام الله پیشروی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه، خدمات ارزنده و قابل توجه دولت باید به اطلاع عموم جامعه قرار گیرد که بیشترین نقش در تحقق آن را سپاه پاسداران متحمل شده است.

وی افزود: هنگامه درنگ و کوتاهی نیست، دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی با هزینه های هنگفت و سالیانه، علیه نظام جمهوری اسلامی، دولت و سپاه در حال فعالیت است، این نشان دهنده حرکت و مسیر درست است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار هم در جلسه دیدار اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان بیجار اظهارداشت: دشمن هر روز علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه می کند که مهمترین دلیل آن، حرکت انقلابی این نهاد است.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی ره در مورد سپاه افزود: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ره فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بیانگر عمق هدف تشکیل سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور است.

سرهنگ رجب پور یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تا امروز هر جایی از کشور نیاز به حمایت و خدمت جهادی بوده است، سپاه جزء اولین نیروهای حاضر در میدان بوده است و لحظه ایی خود را از این عرصه جدا نکرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار تاکید کرد: در بزرگترین پروژه های خدمت رسانی به عموم مردم، سپاه پرچم دار این خط است و در کنار دولت از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده است.

وی گفت: در چهار ماه فتنه اخیر کشور، نقش بسیجیان و سپاهیان در دفاع از دستاورد شهدای گران‌قدر اسلام کم نظیر بود و دیدید که دشمنان و وطن فروشان علیه این نهاد مقدس، چه میزان فعالیت و هزینه کردند.

سرهنگ رجب پور یادآور شد: توجه ما به نظام و ولایت فقیه هرگز نباید کم رنگ و دچار غفلت شود، همه ما سپاهی و بسیجی هستیم و باید برای آرمان مقدس انقلاب اسلامی ایران، از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنیم.