پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۱:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۵:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

انقلاب اسلامی ایران سه وجه متمایز با سایر انقلاب های جهان دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار عصر امروز در همایش بصیرت شبکه نظارت که در مجتمع نور برگزار شد اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران سه ویژگی مهم و متمایز با سایر انقلاب های جهان دارد که باید به آن توجه کرد.

وی افزود: مکتب ایثار و شهادت که همان مکتب امام حسین (ع) است، ولایت فقیه و مردم ولایت مدار سه ویژگی قابل توجه انقلاب اسلامی ایران است که تا کنون دز هیچ یک از انقلاب های جهان وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بیجار توضیح داد: لازمه حفظ خطوط انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های امام خمینی ره، شورای نگهبان است که همواره مورد تهاجم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی هیچ گاه دست از فتنه و دشمنی برنداشته اند گفت: چهل و چهار سال است که نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران مورد هدف و فتنه دشمنان قرار گرفته است و هر روز برای ضربه زدن در حال برنامه ریزی و هزینه هستند.

قاسمی تاکید کرد: شعار ایران استوار، ۴۴ سال افتخار به معنای واقعی است، ۴۴ سال است ایران اسلامی با همه تحریم ها، فشار ها اقتصادی، فتنه انگیزی ها و دشمنی ها، همچنان استوار و با افتخار در این مسیر گام برداشته و هیچ گاه از آرمان های انقلاب کوتاه نیامده است.

وی به نقش اساسی شورای نگهبان و شبکه نظارت بر آرای مردم تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مستقیم مردم انتخاب و به ادامه کار خود هدایت می شود و نقش بی بدیل نظارت هم در معرفی نامزدهای انتخاباتی و هم پاسداری از امانت مردم را نمی توان ناچیز برشمرد.

فرماندار شهرستان بیجار اظهارداشت: همه تلاش و فتنه دشمنان در حق ملت مظلوم ایران اسلامی، کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق های رای است، زیرا این حضور خاری بزرگ در چشم آنها است.

قاسمی از افتتاح و بهره برداری از ۱۳۵ طرح و پروژه عمرانی و خدمات رسان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: دهه فجر چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران امسال شاهد طرح ها و پروژه های مهمی است.