پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۵:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ساعت ۱۴:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در بیجار با حضور پر شور مسئولین و مردم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار به همراه محبیان معاون سیاسی امنیتی، سرهنگ رجب پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار، حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه بیجار و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی، ابتدا در آیین بازگشایی نمایشگاه صنایع دیتی هنرمندخانم ملکی در گالری مهر پردیس سینما آزادی حوزه هنری بیجار شرکت و سپس با تجدید پیمان دوباره ایی با امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس آیین بهره بردای از پروژه های عمرانی در بخش مرکزی و بخش چنگ الماس، شرکت کردند.

افتتاحیه راه روستایی چپقلو، افتتاحیه آسفالت معابر روستایی حسن تیمور، افتتاحیه جاده جعفرآباد به فتح آباد و جوروندی اشرف اباد و کلوچه، افتتاح سنگ فرش و آسفالت معابر شهر پیرتاج، افتتاح انبار خرید گندم روستای قزانقره و آسفالت معابر این روستا و مراسم جشن انقلاب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد(ع) از جمله برنامه های دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در شهرستان بیجار بود.

سید هاشم ابراهیمی بخشدار چنگ الماس در آیین بهره برداری شهر پیرتاج اظهارداشت: طرح آسفالت معابر در شهر پیرتاج به طول هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید و همچنین سنگ فرش معابر این شهر هم به طول ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان برای رفاه مردم اجرا شد.
وی افزود: در بخش چنگ الماس بیش از ۳۰ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی شد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و هزینه شد که با مشارکت مردمی به حدود ۲ میلیارد کاهش یافت.
اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان بیجار هم در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ کیلومتری راه روستایی را آسفالت و بهسازی کند.
اعتبار طرح هادی روستای حسن تیمور: ۲ میلیارد و هشتصد و بیست و هفت میلیون تومان، شامل اجرای جدول گذاری، سنگ فرش،پیاده رو،پل، زیرسازی و آسفالت معابر توسط بنیاد مسکن هزینه شده و ۱ میلیارد تومان هم توسط بخشداری چنگ الماس بابت زیرسازی معابر هزینه شده است.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیجار امسال در مجموع ۱۶ میلیارد و هشتصد و پانزده میلیون تومان بابت اجرای طرح هادی در روستاها هزینه کرده است، تعاون روستایی هم انبار خرید گندم در روستای قزانقره با ۱۵۰۰ مترمربع و ظرفیت چهار هزار تن با اعتباری یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

۰