شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۸:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت ۱۳:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

ایران استوار و ۴۴ سال افتخار در عمل محقق شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهر بیجار اظهار داشت: در شهرستان بیجار به مناسبت دهه مبارک فجر شکوه مند، ۱۳۵ طرح و پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان به بهره برادری رسید.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح در این دهه شامل پروژه های عمرانی راه روستایی که جز سال‌های استثنایی است که بیشترین راه روستایی نسبت به گذشته، بیش از ۵۰ کیلومتر آسفالت شده است.

وی افزود: در بهره مندی عموم مردم شهرستان از نعمت گاز طبیعی، امسال۱۴ روستا به شبکه گازرسانی متصل شدند که بیش از ۹۶ درصد نفوذ گاز در شهرستان محقق شد و فقط روستای کمتر از ۱۰ خانوار مانده است.
قاسمی توضیح داد: در حوزه مخابراتی هم ۱۶ طرح و پروژه به بهره‌برداری رسید که موجب ۸۶ درصد پوشش رسیده و پیگیر خواهیم بود که این پوشش ۱۰۰ درصدی تحقق یابد.

وی ادامه داد: در عمران روستایی اقدامات زیادی درحوزه آبخیزداری و آبرسانی به انجام رسیده است، که در فصل بهار نتیجه آن را خواهیم دید.

فرماندار شهرستان بیجار گفت: در حوزه برق رسانی، ۷ طرح و در آموزش و پرورش هم ۵ طرح که مهترین آن استخری است که ۱۰ سال از کلنگ زنی آن گذشته بود‌.

وی با تاکید بر شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبین شد گفت: ۲ نمایشگاه مهم در دهه فجر بازگشایی شده که یکی از آن ها در حوزه دانش بنیان و نوآورانه بود که مورد توجه استاندار کردستان قرار گرفت و و دیگری هم نمایشگاه توانمندی ها بود که توسط نماینده ولی فقیه در استان کردستان بازگشایی شد.

قاسمی فرماندار شهرستان بیجار ادامه داد: هدف دولت توسعه بنگاه های اقتصادی است، ۱۵ سالن ورزشی، سه استخر شنا، ۵ زمین چمن مصنوعی،کلنگ زنی ۱۱۰۰ واحد مسکن نهضت ملی که عملیات عمرانی آن سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اشتغال جوانان فارغ التحصیلان دانشگاهی با بهره برداری از پروژه های صنعتی و معدنی شهرستان صاحب شغل و درآمد مناسب خواهند شد.

فرماندار گفت: در شهرستان ۳۰ متخصص در حوزه پزشکی مستقر شده است.

وی بار دیگر از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بیجار فردا در یوم الله ۲۲ بهمن ماه شاهد حضور پر شور خواهیم بود.

امروز جمعه قبل و بعد نماز جمعه، میز خدمت با حضور کلیه مدیران ادارات اجرایی و خدمات رسان برای عموم مردم در حسینیه شهر بیجار برگزار شد.