شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۳:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۴ ساعت ۱۹:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان بیجار فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و میلاد حضرت ابولفضل العباس ( ع ) و روز جانباز را تبریک گفت.

احمدرضا قاسمی، بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده هستند.

در پیام فرماندار بیجار آمده است :

(بسمه تعالی)
بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگریها، مجاهدتها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز جانباز را به جناب سرهنگ حسین رجب پور فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار، پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه شهرستان بیجار تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

احمدرضا قاسمی

فرماندار شهرستان بیجار