چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۳۰:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ساعت ۱۴:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

سه هزار دیدار مردمی در ملاقات عمومی فرمانداری بیجار محقق شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار گفت: در راستای تعامل با مردم تلاش شد در سطح شهر بخش و روستاها نیز میزهای خدمت ایجاد شود تا حضور چهره به چهره با مردم داشته باشیم و در سال جاری نزدیک به سه هزار دیدار مردمی و چهره به چهره داشتیم.

وی افزود: در سال جاری تلاش شد تا در راستای تحقق شعار سال گام برداریم چرا که عمده مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، مسئله اشتغال است و تنها راهکار این مسئله تولید است و مقام معظم رهبری هم به این مهم تاکید ویژه‌ای دارند.

قاسمی یادآور: گشایش‌های دیپلماسی و بین‌المللی تاثیر بسیار زیادی در حوزه اقتصاد دارد و باید در راستای مشکلات موجود در حوزه اقتصادی گام برداشت، در سال جاری شاهد اتفاقات مختلفی در سطح کشور بودیم و با تجارب کسب شده سعی می شود تا در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

قاسمی یادآور شد: در طی یک سال اخیر شاهد حضور سه وزیر و هفت بار استاندار در شهرستان بودیم که این موضوع در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: همچنین حدود چهل مدیر کل در سطح شهرستان حضور یافتند با مشکلات از نزدیک با مردم برخورد داشتند و در راستای رفع مشکلات اقدامات خوبی را انجام دادند.

فرماندار بیجار به اهمیت حضور در بین مردم و تلاش در راستای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: در راستای تعامل با مردم تلاش شد در سطح شهر بخش و روستاها نیز میزهای خدمت ایجاد شود تا حضور چهره به چهره با مردم داشته باشیم و در سال جاری نزدیک به سه هزار دیدار مردمی و چهره به چهره داشتیم.

وی تصریح کرد: مسئولان همواره در تعامل با مردم باشند بسیاری از مشکلات امکان دارد مشخص نباشد اما در حضور و دیدار مردم با مسئولان ضمن همدلی و گفت‌وگو بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

فرماندار بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات انجام شده در سال جاری اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به نقص‌ها و مشکلاتی که وجود داشت اما کار‌های خوبی نیز انجام شد و در هفته دولت شاهد افتتاح‌های پروژه‌های خوبی در بخش راه، کشاورزی و خدمات بودیم.

قاسمی افزود: خوشبختانه در دهه فجر بالغ بر ۱۹۰ میلیارد پروژه داشتیم که انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر عملکرد های دولت برای مردم بیان نشود اجحاف در حق دولت و مردم است.

وی اضافه کرد: در بحث نهضت ملی مشکلاتی وجود دارد اما در سطح استان جز معدود شهرستان هستیم که زمین مشخص و کلنگ‌زنی شده تا مشکل مسکن که جز مشکلات اصلی مردم است، برطرف شود.

فرماندار بیجار عنوان کرد: در سال تولید دانش بنیان تلاش شد تا وضعیت خوبی ایجاد شود و مشکلات برطرف شود و لازم است جامعه دانشگاهی نقش افریتی بیشتری حتی در حوزه فرهنگی داشته باشد.

قاسمی به حوزه اشتغال نیز اشاره و عنوان کرد: در بحث اشتغازایی بیش از تعهد شهرستان تسهیلات اعطا شده انجام شده و راستی آزمایی ما بیش از ۹۰درصد بوده است.

وی به حوزه سیاسی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه سیاسی شاهد حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و بار دیگر مردم مومن و انقلابی عمق ارادت خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

فرماندار بیجار همچنین به استعدادهای شهرستان بیجار اشاره کرد و ادامه داد: در بحث کنکور خوشبختانه رتبه اول استان را کسب کردیم و این نتیجه تلاش جامعه فرهنگی و دانش آموزان است و نشان از سرمایه مستعد انسانی در شهرستان است که باید بیش از پیش به این مهم توجه کرد.

قاسمی به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در شهرستان اشاره و اضافه کرد:ما مصمم هستیم که از سرمایه گذاران حمایت کنیم تا سرمایه گذاران بومی در شهرستان حضور پیدا کنند و در این حوزه اقدامات خوبی صورت بگیرد.

وی همچنین به اهمیت نظارت بر بازار در آستانه سال نو اشاره کرد و گفت: نظارت بر بازار باید با جدیت بیشتری انجام شود.