پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۱۴:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ ساعت ۱۳:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار بیجار به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهيد مهندس مهدی باکری، روز شهردار 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، احمدرضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و نام ش يد باکری، روز شهردار را به این شرح تبریک گفت:

با گذشت قریب به سه دهه از ش ادت ش يد مهدی باکری، مراتب عمیق ایثار و اخلاص ایشان، ورد زبان نسل‌های متمادی، و سرمشق پاکی و آزادگی است.
بیست و پنجم اسفند ماه، سالروز شهادت سردار شهيد مهندس مهدی باکری که این روز به نام روز شهردار مزین شده است و فرصتی مغتنم است، از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، قدردانی و تجلیل شود.

اهمیت این روز و نامگذاری آن به نام شهردار، تبلور شخصیتی انقلابی، اسوه صبر، تواضع، مهربانی، الگوی مترقی مدیریت انقلابی و جهادی و تکریم ارباب رجوع؛ “ش يد باکری” در کلیه شئونات خدمتگزاری است.

لذا اینجانب فرا رسیدن این روز را ابتدا به مهندس سعید نیک پور شهردار بیجار، همه دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری های شهرستان بیجار که در این روزها در خدمت مردم، زیباسازی و پاکسازی شهری هستند، همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری بر عهده دارند، تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

احمدرضا قاسمی
فرماندار شهرستان بیجار