یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۱:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۷ ساعت ۰۰:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

یادواره شهید مدافع حرم پاشاپور در روستای کهریز از توابع شهرستان بیجار

یادواره شهید مدافع حرم پاشاپور در روستای کهریز از توابع شهرستان بیجار

یادواره شهید مدافع حرم پاشاپور در روستای کهریز از توابع شهرستان بیجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ، یادواره شهید مدافع حرم پاشاپور با حضور امام جمعه ،معاون فرماندار، فرمانده سپاه ، مسئولین ، پدر و خانواده شهید والامقام حاج اصغر پاشاپور و اهالی این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه شهرستان بیجار در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی فریاد رهایی و استقلال و آزادی را برای همه انسان های عدالت خواه به ارمغان آورده است و این مهم به مذاق جبهه استکبار خوش نیامده است و آن ها در مقابل این فریاد رهایی بخش به تجهیز گروهک های ضدانقلاب و کشورهای مرتجع روی آورده اند و دانشمندان ما را ترور می کنند.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه گفت : خانواده‌های شهدا را نمونه بارز از استقامت، ایستادگی، اسوه صبر ومقاومت و پشتیبان انقلاب و اسلام و پرچم‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند وتصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند وخدمت به خانواده‌های شهدا، اقدامی فرهنگی و ارزشمند است و این امرسبب ترویج و اشاعه ارزش‌های ایثارگری و پایداری در جامعه خواهد شد و ایشان با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا بر ضرورت تکریم هر چه بیشتر خانواده معظم شهیدان تاکید نموند.

سرهنگ پاسدار حسین رجب پور در این مراسم گفت : شهید پاشاپور از یاران نزدیک حاج قاسم سلیمانی بود که بعد از شهادت او به روایت همرزمانش بسیار بی تاب و بی قرار وصل حاج قاسم بود و نهایتاً این فراق چندان طولی نکشید و بعد از حدود یک ماه او نیز به شهادت رسید.«وقتی کسی بخواهد در راه اسلام حرکت کند باید این حرکت کلی باشد و خانواده اش را همراه کند.» حتی از چهره او مشخص بود که شهید و فدایی رهبر و فدایی حرم حضرت زینب(س) می شود. چون از کوچکی عشقش اسلام و انقلاب بود .