شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۴:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۲۹ ساعت ۱۹:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

جشن نو معلمان شهرستانهای بیجار و دیواندره و منطقه کرانی برگزار شد

جشن نو معلمان شهرستانهای بیجار و دیواندره و منطقه کرانی برگزار شد

جشن نو معلمان شهرستانهای بیجار و دیواندره و منطقه کرانی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ، جشن نو معلمان شهرستانهای بیجار و دیواندره و منطقه کرانی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، مهندس محبیان فرماندار ، حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه ،سرهنگ رجب پور فرمانده سپاه ،مسئول اداره آموزش و پرورش ،مسئولین شهرستان و معلمان جدید الورود در محل سالن امفی تاتر مجتمع نور شهرستان بیجار برگزار شد.

محسن جبارزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار در این ویژه برنامه ضمن تبریک به نو معلمان گفت: علم دارای جایگاه بالایی است و هر کس دارای علم باشد و به تعبیری عالم باشد قطعا جایگاه بالایی خواهد داشت؛ لذا با توجه به این گفته چون مدرسه جایگاه علم آموزی است جایگاهی مقدس و کسی که در این جایگاه مشغول به خدمت است به طور ویژه معلمان ارجمند به مراتب جایگاه والایی دارند.

وی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: سعی کنید این جایگاه را حفظ کنید چون این جایگاه هم‌تراز انبيا و اولیا و شهداست.

محبیان فرماندار شهرستان بیجار نیز در این ویژه برنامه عنوان کرد: انشالله بتوانید در دوران خدمت خود در مقدس ترین نهاد اقدامات موثر و ماندگاری را انجام دهید؛ و اینکه حتما دانش آموزان را با مهارت های زندگی آشنا سازید تا بتوانند در زندگی شخصی خود از آن بهره بجویند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: شما باید حتما با ارتباط گیری مناسب با دانش آموزان و اولیاء آنان به یک گفتمان مشترک و سازنده برای رشد دانش آموزان برسید تا انشالله آنان نیز بتوانند در آینده برای جامعه خود مفید باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این آئین ضمن خیر مقدم به نو معلمان و تبریک به آنها عنوان کرد: از دید گاه دین مبین اسلام و سیره نبوی جایگاه علم و علم آموزی از همه چیز فراتر است؛ چون اساس و شالوه همه امورات جاری زندگی است.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: شما باید این حرفه مقدس معلمی را با عشق و علاقه انجام دهید؛ چون در غیر این صورت نخواهید توانست مسیر پر تلاطم تعلیم و تربیت را طی و موفقیت لازم را کسب نمایید؛ پس عشق زیر بنا و اساس این حرفه مقدس است.

گفتنی است در پایان ضمن معرفی نو معلمان سرآمد در عرصه های مختلف سوگند نامه معلمی قرائت و توسط حاضرین هم خوانی شد.