شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۶:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۳۰ ساعت ۰۰:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

شورای ترافیک شهرستان بیجار به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد

شورای ترافیک شهرستان بیجار به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد

شورای ترافیک شهرستان بیجار به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار ؛ امروز ظهر جلسه شورای ترافیک شهرستان بیجار روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ به ریاست “مهندس محبیان” فرماندار و با حضور رئیس پلیس راهور استان کردستان ، اعضای این شورا با هدف بررسی مسایل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل ونقل جاده ای و ارائه راهکارهای اجرایی لازم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس محبیان گفت : با انتقاد از اجرای بدون هماهنگی سرعتکاه در بلوار الغدیر تاکید نمود با توجه به تعداد قابل توجه سرعتکاه در سالیان اخیردر این موارد به هیچ عنوان بدون اخذ مجوز از شورای ترافیک اقدامی صورت نپذیرد. وی افزود : در خصوص مدیریت ترافیک هسته مرکزی بیجار نیز اعضا در کمتر از یک هفته طرح مناسب را جهت بررسی به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه نمایند.

عمده مباحث جلسه مربوط به پیرامون مسایل و مشکلات ترافیکی در حوزه درون و برون شهری ازجمل ورودی های شهر بوده و دادستان محترم نیز در رابطه با مدیریت و ممنوعیت تردد ورود کامیون ها به داخل شهر مواردی را جهت برخورد با متخلفین به پلیس راهنمایی و رانندگی ابلاغ نمودند.

در ادامه هریک از اعضای جلسه پیشنهاد و نظراتی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز و رفع ترافیک شهری و ایجاد شرایط امن برای تردد دانش آموزان را ارائه دادند.