شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۰:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۷ ساعت ۱۷:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

ششمین جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان بیجار

ششمین جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان بیجار

ششمین جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان بیجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بیجار به ریاست “محمد حسین محبیان” فرماندار شهرستان بیجار و با حضور “مصطفی کاظمی”معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری بیجار برگزار شد.

محبیان گفت: اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نهاد متولی و ناظر و دبیر کارگروه بایستی نگاه ویژه ای در امر نظارت و تقویت اقدامات دبیرخانه کمیته اشتغالزایی داشته باشد.

محبیان افزود : ادارات متولی طی دو روز آینده ، متقاضی که معرفی کرده اید ،زودتر برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه کنند یا سریعا جایگزین کنید.

ایشان اظهار داشتند : ۸ جلسه کارگروه فرعی باید تشکیل شود و در این جلسات کارشناس مربوطه فرمانداری ، بانک و اداره مربوطه که مشکلات زودتر پیگیری و رفع شود

مسئول اداره کار و رفاه اجتماعی گفت : در مرحله اول حدود ۷ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان تسهیلات به شهرستان بیجار اختصاص پیداکرده است که این مبلغ تا کنون حدود ۲۴۰ طرح با ۷ میلیارد ۶۷۰ میلیون تومان به بانک های عامل ارسال شده که تا الان ۱۸۳ طرح با مبلغ ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان پرداخت شده. گفتی است

در ادامه بانک ها و ادارات متولی گزارش عملکرد خود را ارائه نمودند .

در ادامه گزارش مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیجار در خصوص عملکرد مرحله اول منابع تسهیلات مشاغل خانگی و گزارش میزان تحقق اشتغال در سامانه رصد دستور کار پایانی جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیجار بود.