شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۰:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت ۲۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

نهمین نشست شورای اداری و اعلام هماهنگی برنامه های دهه فجر

نهمین نشست شورای اداری و اعلام هماهنگی برنامه های دهه فجر

نهمین نشست شورای اداری و اعلام هماهنگی برنامه های دهه فجر

نهمین نشست شورای اداری شهرستان بیجار به ریاست محمد حسین محبیان ، و با حضور اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، و نهاد‌های شهرستان بیجار برگزار شد.

فرماندار بیجار:
دعوت به حضور مردم در انتخابات یک وظیفه مهم است
فرماندار بیجار گفت: برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و دعوت مردم به این مشارکت  سیاسی یک وظیفه مهم است.
محمد حسین محبیان در شورای اداری شهرستان بیجار اظهار داشت:اقدام غیورام و شجاعانه سپاه انقلاب اسلامی در پاسخ به دشمنان قابل تقدیر است و نشان داد برخورد ما حتی یه دشمنان مردانه است.
وی افزود:امروز سالروز فرار شاه معدوم است و یکی از دلایل اهمیت برگزاری این جلسه بیان برنامه های دهه فجر است.
محبیان اعلام کرد: مراسمات جشن دهه فجر در تمام نقاط شهری و روستایی برگزار می شود و سعی شده کیفیت برنامه ها بیشتر شود.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات اهمیت بسیار زیادی دارد و رهبر سلامت امین مشارکت و رقابت چهار مولفه مورد تاکید رهبر است و در این میان ایجاد مقدمات انتخابات سالم اهمیت زیادی دارد.
محبیان با تاکید بر اینکه نظارت بر رقابت سالم نیز از همین زیادی برخوردار است گفت: باید با تمام داوطلبین به طور یکسان برخورد شود و همه ما وظیفه داریم با برخورد منطقی این افراد کانذید را به رقابت سالم دعوت کنیم.
فرماندار بیجار اضافه کرد: اعضای ستاد انتخابات باید بدون بی طرفی در پای شعب اخذ رای باشند و مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.
وی گفت: امکانات ادارات باید در اختیار ستاد پیشگیری از بحران و انتخابات قرار گیرد و از توان نیروهای اداری نیز بهره گرفته خواهد شد.
فرماندار بیجار به اهمیت استفاده از توان انجمن های مردم نهاد اشاره کرد و بیان داشت: لازم است تا از توان انجمن های مردم نهاد نیز استفاده کرد تا شاهد برگزاری انتخابات پرشوری باشیم.
وی ادامه داد:یکی از مهمترین وظیفه ادارات اطلاع رسانی شفاف هم در ارائه خدمات و هم در زمان بروز مشکلات است و در ایام دهه فجر روابط عمومی ها مصاحبه ای داشته باشند و به بیان عملکرد دستگاه اجرایی خود بپردازند.
وی به لزوم نظارت بر بازار اشاره کرد و بیان داشت: نظارت بر بازار بالاخص در ایام منتهی به پایان سال و عید نوروز اهمیت زیادی دارد و این نظارت ها تشدید پیدا خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: در حال ۸شبکه به صورتHD دریافت می شود وکانال ۲۲ انتخابات با بروزرسانی در دسترس قرار خواهد گرفت .
وی تکریم ارباب رجوع وتنش زدایی در ادارات را یکی از وظایف مهم مدیران ادارات برشمرد. فرماندار بیجار از اضافه شدن شبکه انتخابات به مجموعه شبکه های شهرستان خبرداد وگفت: در حال حاضرکانال ۲۲ شبکه تلویزیونی جدیدی از صداوسیمای استان دریافت می شود و اعلام کلیه برنامه های انتخاباتی از این طریق خواهد بود .
محبیان خواستار شفاف سازی اقدامات ادارات شد و افزود: فعال شدن واحد روابط عمومی در ادارات و انعکاس اقدامات ادارات از وظتیف مهم مدیران است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
ایام الله دهه فجر بهترین فرصت تبین اهمیت حضور در انتخابات است
فرمانده سپاه بیجار گفت: دهه فجر امسال، بهترین فرصتی که می‌توان از آن برای تبین هرچه بهتر اهمیت و جایگاه مردم در انتخابات استفاده کرد.
سرهنگ پاسدار حسین رجب‌پور عصر امروز سه‌شنبه در نهمیم جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان بیجار، اظهارداشت: برنامه‌های شاخص فرهنگی، ورزشی و اجتماعی متنوعی برای گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر برنامه ریزی شده است.
وی افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات حق مردم است، در این دهه بابرکت، بائو بگونه‌ای برنامه ریزی کرد که حضور مردم در این حماسه ملی، تبین شود.
وی با اشاره به اینکه هر شب در مساجد شهرستان جشن دهه فجر برگزار می‌شود، تاکید کرد: از فرماندار شهرستان انتظار داریم بگونه برنامه‌ریزی شود که هر شب سخنرانان و برنامه‌ها در محور تشریح و توضیح انتخابات باشد.
سرهنگ پاسدار رجب پور اظهار کرد: پاسخگویی مدیران ادارات شهرستان به مردم در برنامه‌های دهه فجر از درجه اهمیت بالایی برخودار است که باید به آن بیش از گذشته تاکید شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود، گفت: انتقام سخت سپاه پاسداران را در بامداد امروز دیدیم که ضمن تبریک به دلاوران همیشه در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی، به دشمنان گوش زد کرد که دوران بزن درو خیلی وقت است، تمام شده است.
وی همچنین اظهارکرد: ظرفیت اردوی راهیان نور ویژه کارمندان ادارت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آخر دی‌ماه برگزار خواهد شد.