جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۸:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۴ ساعت ۲۱:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر کمیته بانوان شهرستان بیجار

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر کمیته بانوان شهرستان بیجار

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر کمیته بانوان شهرستان بیجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر کمیته بانوان به ریاست مهندس کاظمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و با حضور نمایندگان بانوان ادارات سطح شهرستان و کارشناس مربوطه در فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید

کاظمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی :
برنامه های دهه فجر در حوزه بانوان با کیفیت برگزار شود
 معاون فرماندار بیجار گفت: بانوان همواره نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر عهده داشته اند و لازم است تا برنامه های این ایام با کیفیت بالا برگزار شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ، مصطفی کاظمی در جلسه برنامه ریزی  و هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر کمیته بانوان که  با حضور نمایندگان بانوان ادارت شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امسال اجرای برنامه های دهه فجر از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: دلیل اهمیت اجرای برنامه های دهه فجر امسال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است .
کاظمی ادامه داد: لازم است در راستای اجرای برنامه های دهه فجر به کیفیت و امید افرینی و احساس برگزاری جشن و سرور توجه ویژه ای کرد.
وی اضافه کرد: مردم نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بر عهده دارند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب انتخاب یک فرد اصلح خواهد بود.
کاظمی به اهمیت اجرای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر لازم است تا از توان و پتانسیل ادارات بهره لازم گرفته شود تا شاهد اجرای برنامه های با شکوه و در شأن این ایام باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بیجار به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشتند و امروز نیز لازم است تا برنامه های شاد و مفرح با حضور و مشارکت بانوان اجرا کرد.
کاظمی با بیان اینکه در حوزه بانوان برنامه های شادی آفرین را ملاک عمل قرار دهید گفت: باید از برگزاری جلسات اکادمیک و تکراری پرهیز کرد و برنامه های با محتوای فرهنگی و شاد و کیفیت بسیار خوب برگزار کرد.
گفتنی است؛ نمایندگان بانوان ادارت  حاضر در جلسه در خصوص برنامه های دهه فجر به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.