جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۳:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۷ ساعت ۲۰:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار به ریاست محمد حسین محبیان ، و با حضور حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه ، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، و نهاد‌های شهرستان بیجار برگزار شد.

امام جمعه شهر بیجار:
خدمت به مردم یک امر مهم و ضروری است
امام جمعه بیجار گفت:خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید در راستای این مهم تلاش کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ، حجت الاسلام خورشیدی در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار داشت:توجه به مردم در قران اسلامی بسیار تاکید شده و طبق روایات حضرت علی می فرماید خدمت به مردم بسیار مهم است
وی افزود:در جریان دیدار با رهبر انقلاب ایشان بسیار تاکید بر خدمت به مردم داشتند و ستون جامعه اسلامی را خدمت به مردم می دانستند این نشان از این مهم دارد که مردم نقش مهمی در جامعه اسلامی دارند.
وی ادامه داد:یکی از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود و این نشان از جایگاه بالای خدمت به مردم دارد.
وی به اصول های نهم مدیریتی اشاره کرد و بیان داشت:مشورت با پرهیزکاران ،پایبند بودن به اخلاق و داشتن برنامه از اصول مدیریت است و مدیران برای اداره بهتر باید برنامه داشته باشد.
حجت الاسلام خورشیدی اعلام کرد: لازم است مدیران ادارات با هوشیاری کامل فعالییت های خود را انجام دهید و دقت لازم را در انجام امور را داشته باشید و جلب رضایت مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی خدمت به مردم را یک ضرورت مهم دانست گفت:لازم است با تکریم با مردم برخورد کنیم و خدمت به مردم یک عبادت است و باید در این مسیر قدم برداریم.
امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد:در راستای حفظ مشارکت مردم در انتخابات باید تلاش کنیم و این مهم با خدمت به مردم امید افرینی محقق می شود.
فرماندار بیجار:
خدمت به مردم دستور کار مدیران قرار بگیرد
فرماندار بیجار گفت: خدمت به مردم یک واجبی است که باید مدیران بیشتر به آن توجه داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ،محمد حسین محبیان در دهمین جلسه شورای اداری بیجار اظهار داشت:انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تعامل و همکاری ادارات بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود:مدیران حداکثر تعامل را با مردم داشته باشند و با برخورد شایسته و نیکو با مردم برخورد داشته باشند.
وی ادامه داد: حضور به موقع در جلسات و مراسمات مورد توجه قرار بگیرد و لازم است مدیران نظم در کار را داشته باشند.
محبیان در ادامه تاکید کرد:با توجه به بارندگی های صورت گرفته لازم است در راستای مدیریت بحران مدیران امادگی لازم را داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای هرچه بیشتر خدمت به مردم کام های موثری برداریم تا رضایت مردم را بتوانیم کسب کنیم.
گفتنی است;در این جلسه دو معاون فرمانداری بیجار معارفه شدند