شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۴:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۲۰:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار

جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار

جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار

جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ، امروز صبح جلسه توجیهی و نشست هم اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست مهندس محبیان فرماندار و با حضور حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه ،اعضای شورای تامین ، اعضای شورای نگهبان و اعضای هیات اجرایی ، بخشداران (چنگ الماس ، کرانی )در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

امام جمعه بیجار:
مشارکت در انتخابات زمینه ساز نابودی دشمنان است
امام جمعه بیجار گفت:مشارکت مردم در انتخابات موجب شکست و نابودی دشمنان خواهد شد.
حجت الاسلام خورشیدی در جلسه توجیهی و برنامه ریزی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاندیدا های انتخاباتی با احساس وظیفه حضور پیدا کرده اند و در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش دارند.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی مکانی برای قانون گذاری است و اولین کسی هم که تمکین در برابر قانون می کند خود نمایندگان هستند و اگر کسی فراتر از قانون عمل کند و پایبند نباشد مورد تایید نیست و باید بر اساس قانون عمل کنند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت و سلامت در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در بحث امنیت و سلامت هیچ مشکلی نداریم اما در حوزه مشارکت و رقابت ما باید تلاش کنیم  تا یک انتخابات پرشور صورت بگیرد و لازم است کاندیدا ها برنامه ای برای این کار خود داشته باشند.
وی گفت: خوشبختانه مردم اگاه و بصیر هستند و انچه که مهم است این است که باید کاندیدا ها اخلاق انتخاباتی داشته باشند و از تخریب همدیگر جلوگیری کنند تا  و یک رقابت سالم شکل بگیرد.
وی گفت: دشمن شبانه روز در تلاش است تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش یابد و لازم است تا همه احساس وظیفه کنیم و میزان مشارکت را بالا ببریم تا دشمنان مایوس شوند.
حجت الاسلام خورشیدی خاطر نشان کرد:اگر ما  پایبند به قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم انتخابات با اقتدار ملی برگزار می شود و موجب پیشرفت کشور خواهد شد.
فرماندار بیجار:
انتخابات مهمترین عرصه تجلی اراده و حضور مردم است
مهندس محبیان فرماندار بیجار گفت:انتخابات مهمترین عرصه تجلی اراده و حضور مردم است.
محمد حسین محبیان در جلسه توجیهی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بیجار اظهار داشت: تا یکم اسفند ماه امکان تایید کاندیدهای جدید وجود دارد و بخشی از تبلیغات به صورت محدود در سطح روستا ها اغاز شده است.
وی افزود: از اولین سخنرانی رهبر معظم انقلاب اشاره به انتخابات شد که مهمترین رویداد سیاسی در کشور است و در چهار مولفه امنیت ،سلامت، رقابت و مشارکت باید عمل کرد.
.
وی افزود: در بحث امنیت و سلامت تمام تلاش را داریم تا در این دو مولفه به خوبی عمل شود تا رقابتی سالم را داشته باشیم.
وی ادامه داد: کاندید ها در بحث مشارکت در انتخابات نقش مهمی بر عهده دارند و دشمنان تلاش زیادی برای کاهش میزان مشارکت مردم دارند اما با اگاهی و بصیرت مردم در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.
وی اعلام کرد: انتخابات مهمترین عرصه تجلی اراده و حضور مردم است و یکی از بزنگاه های مهم در تاریخ ایران اسلامی است.
محبیان ابراز داشت: تخریب و سیاه نمایی یکدیگر در تبلیغات نباید وجود داشته باشد و این یک اسیب مهم محسوب می شود و در این زمینه باید دقت کرد و باید انتقاد ها به صورت سازنده باشد.
وی گفت: سیاه نمایی اهمیت زیادی دارد و اگر بخواهیم خدمات نظام را زیر سوال ببریم و موجب زیر سوال بردن اقدامات گذشته شویم قابل قبول  توحیه نیست بلکه باید با بیان دیدگاه های خود و راهکار های مناسب موجب افزایش مشارکت مردم شویم.
وی از کاندیداها خواست از پرداختن به شعار های غیر قابل اجرا دوری کنند و گفت: امروزه رسانه و فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و هر شعاری که گفته شود در اذهان می ماند و در فضای مجازی مطرح می شود و لازم است تا شعار ها با صداقت بیان شود و به قول های خود عمل کنیم.
وی اعلام کرد: کاندیدا ها باید از دادن قول های که قابل اجرا نیست پرهیز کنند.
وی گفت: شکاف قومیتی اهمیت زیادی دارد و این مهم مورد توجه دشمنان است و باید کاندیدا ها به این مهم توجه کنند و به گونه ای رفتار کنند تا مورد تایید همه مردم باشند.
فرماندار بیجار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دستور العمل تبلیغات نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده است و کاندیدا ها باید این دستورالعمل ها را مطالعه کنند .
محبیان خاطر نشان کرد: انتظار می رود شاهد برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم باشیم .