جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۸:۴۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ساعت ۲۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار شهرستان بیجار با خانواده شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر

دیدار فرماندار شهرستان بیجار با خانواده شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر

دیدار فرماندار شهرستان بیجار با خانواده شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر

?| انقلاب اسلامی ؛ انفجار نور ، امام خمینی (ره)

✅ | دیدار فرماندار شهرستان بیجار با خانواده شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر

? | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار به همراه حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی امام جمعه ، حاج ماموستا جعفری امام جمعه اهل سنت ، سرهنگ رجب پور فرمانده سپاه ، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان یدالله نوری، شهید علیرضا مرادی و جانباز اوسط سردارزاده دیدار و گفتگو کردند.

▫️به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام الله دهه مبارک فجر مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.

▫️| سرهنگ پاسدار حسین رجب پور فرمانده سپاه ناحیه بیجار در این دیدار ها ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس،امنیت و خدمت و سلامت و شهدای مدافعان حرم، انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن شناخته می شودکه براساس تفکرناب اسلامی وهمچنین بامبانی فکری امام خمینی(ره) وپشتیبانی مردم شکل گرفته ودرایران وحتی درسطح جهان اسلام تحولات عظیمی راایجادکرده است.

▫️ در این دیدار صمیمانه یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و به رسم ادب از این عزیزان تقدیر به عمل امد .

✔️ | جشن ملی ، مشارکت قوی ، آینده روشن

? | تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲

? پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار