شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۲:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۲۳:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

جلسه آموزشی کاربران رایانه ای شعب انتخابات شهرستان بیجار

جلسه آموزشی کاربران رایانه ای شعب انتخابات شهرستان بیجار

جلسه آموزشی کاربران رایانه ای شعب انتخابات شهرستان بیجار

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛جلسه آموزشی کاربران رایانه ای شعب انتخابات شهرستان با حضور مهندس کاظمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان و اعضای مربوطه در محل مجتمع نور این شهرستان برگزار گردید.

▫️با توجه به اینکه بخش بزرگی از مراحل برگزاری انتخاب، اعم از رأی گیری، تجمیع آرا بصورت الکترونیکی برگزار می گردد، آشنایی دست اندرکاران برگزاری امری ضروری می باشد.

معاون فرماندار در این جلسه با اشاره به نقش مهم و کلیدی عوامل اجرایی انتخابات تحقق دو بخش از توصیه های مقام معظم رهبری را در حفظ امنیت و سلامت انتخابات مرهون تلاش تک تک اعضا ی شعب و عوامل درگیر با انتخابات دانست و تاکید نمود در این راستا جلسات متعدد آموزشی توسط ستاد انتخابات شهرستان برگزار خواهد شد تا ان شاالله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

▫️گفتنی است با توجه به اینکه بخش بزرگی از مراحل برگزاری انتخاب، اعم از رأی گیری، تجمیع آرا هم زمان در دستگاه های الکترونیک احراز انجام می گردد، آشنایی کاربران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات با شیوه و تسلط بر فرآیند انتخابات امری ضروری می باشد.

▫️ از همین رو و درراستای برگزاری هر چه بهتر و دقیق تر انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان بیجار ، اقدام به برگزاری نشست آموزشی با کاربران و سرگروه های رایانه ای شعب انتخاباتی و رابطین فناوری فرمانداری و بخشداری ها ، در این شهرستان نمود.

▫️در این نشست که روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ و در محل آمفی تاتر مجتمع نور این شهرستان برگزار گردید، مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات بیجار به عنوان مدرس ؛ ضمن آموزش کار با دستگاه های احراز هویت به سرکاربران و کاربران فناوری شعب انتخاباتی اهمیت بالای نقش کاربر فناوری انتخابات شعب را در روز رأی گیری تبیین نموده و به پرسش های حاضرین پاسخ دادند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بیجار