جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۹:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ساعت ۲۱:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری شهرستان بیجار

تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری شهرستان بیجار

تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری شهرستان بیجار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار ؛ آیین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری بیجار به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیرکل حراست استانداری استان کردستان ، رئیس اداره اطلاعات شهرستان، معاونین و کارکنان مجموعه فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار بیجار در ابتدای این مراسم با بیان اینکه حوزه حراست یکی از ارکان مهم در فرمانداری می باشد، گفت: حراست به دنبال کمک و هموار کردن مسیر خدمت کارکنان به مردم است و در این روند مشاوری صدیق و مورد اطمینان برای مدیر و مجموعه است.

محمد حسین محبیان ضمن تشکر از خدمات چندین ساله جناب آقای برومند ، از وی به عنوان یک مشاور امین و بازوی توانمند در سمت مسئول حراست فرمانداری بیجار تقدیر کرد و یاد آور شد: آینده نگری و تدبیر به موقع ایشان باعث جلوگیری از برخی مسائل و بروز دغدغه های کاری برای فرماندار و مجموعه فرمانداری، خصوصا شهرستان شده است که در این راستا جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار بیجار در پایان بر اهمیت نقش حراست در مراقبت از کارکنان و مراجعان تاکید کرد و هم افزایی همه کارمندان و کارکنان فرمانداری را با حراست جدید فرمانداری خواستار شد.

مدیر کل حراست استانداری استان کردستان به بیان شاخص های حراستی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: حراست باید آن چنان قوی و قدرمند عمل کند که خود در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد و بتواند در جامعه از ولایت و اصول دینی اسلام و انقلاب دفاع کند.

علی‌اصغر مردانی با تاکید بر اینکه نیروی حراست نباید وابسته به هیچ جناحی باشد، خاطر نشان کرد: اساس کار حراست دو معیار پیروی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع ذیصلاح نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی مسئول حراست را امین ترین و نزدیکترین مشاور به‌ مدیر مجموعه خواند و گفت: حراست یک مرجع و پناهگاهی برای کارمندان است تا اگر برای کارمندی مشکلی پیش آمد بتواند به راحتی با حراست درمیان بگذارد.

مردانی یادآور شد: مسئولان حراست باید سرباز باشند و نباید به دنبال درجه و مقام باشند، حراست به عنوان سرباز نظام همیشه باید آماده به خدمت باشد.

در پایان این مراسم در ابلاغی “صیاد کرانی” به سمت سرپرست حراست فرمانداری شهرستان بیجار معارفه و منصوب شد و از زحمات “محمود برومند” مسئول پیشین حراست فرمانداری تکریم و تقدیر به عمل آمد.​​​​​​​