جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۰۲:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت ۰۰:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار به ریاست مهندس محبیان و با حضور معاونین فرمانداری ، حاج ماموستا جعفری امام جمعه اهل سنت شهرستان ، حجت الاسلام احدی امام جمعه شهر حسن آباد یاسوکند و مسئولین ادارات شهرستان بیجار در محل سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری شهرستان بیجار برگزار گردید.

انتخابات آبرو شهرو کشور است

فرماندار بیجارانتخابات را آبرو شهر و کشور دانست و گفت: مردم ما دل در گرو آرمانهای نظام وانقلاب دارند برگزاری صحیح و پرشور انتخابات از مهم ترین وظایف ما است.

محمد حسین محبیان با بیان اینکه ادارات اهتمام خودرا بر مشارکت جامعه هدف خود در امتخابات قراردهند گفت: در حال حاضر مسئله مهم افزایش مشارکت در انتخابات است و مسیولین ومدیران ادارات می توانند با اجرای صحیح اصل تکریم ارباب رجوع براین مهم جامه عمل بپوشانند‌.

وی با اشاره به اینکه مدیران اصل بی طرفی را در ایام انتخابات رعایت کنند گفت: سوء استفاده مدیران از وجه خود در ایام انتخابات مصداق بارز جرم محسوب می شود

این مسئول تاکید کرد: لازمه مشارکت بالای مردم رعایت اصل بی طرفی مدیران در انتخابات است.

محبیان خواستار همکاری ودر دسترس بودن امکانات زیرساختی و ونیرو انسانی ادارات در ایام انتخابات شد و گفت: مدیران ادرات شهرستان درصورت نیاز باید همکاری تمام وکمالی با فرمانداری در ایام انتخابات داشته باشند.

نماینده عالی دولت در بیجار از انتخابات پیش رو به عنوان آبرو شهرو کشور یاد کرد وگفت: مردم ما دل در گرو ارمانهای انقلاب ونظام دارند وگواه این ادعا حضور مثال زدنی وپرشور مردم در راهپیمایی بیست ودو بهمن نشانگر همراهی و همدلی مردم با نظام است و ما باید اهتمام ویژه ایی به مرتفع سازی مشکلات مردم و برگزاری انتخابات پرشور به کار بندیم.

وی در پایان گریزی به اهمیت مراقبت، حراست در ادارات زد وگفت : هر ضربه سو امنیتی که به ما وارد می شود نشات گرفته از خلاء های حراستی و فیزیکی موجود در سازمان است و در راستای جلوگیری از این قبیل اقدمات باید مسائل حراست و حفاظت فیزیکی در ادرات تقویت شود.