جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۸:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت ۰۱:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان بیجار

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان بیجار

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان بیجار

 

✅ | اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان بیجار برگزار شد.

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان ، مهندس کاظمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان و اعضای مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

▫️بنا به این گزارش فرماندار شهرستان گفت : انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است

▫️با مهم عنوان نمودن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست، نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.

▫️وی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی نام برد وافزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است .

▫️در ادامه این جلسه نیز آموزشهای لازم توسط مهندس کاظمی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان در اجرای فرایند انتخابات پیش رو از سوی کارشناسان مربوطه به نمایندگان فرماندار داده شد و جزوه آموزشی مربوطه در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت .

▫️در پایان مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات در خصوص دستگاه احراز هویت نکاتی را بیان نمودند

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بیجار