جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۵:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۴ ساعت ۰۳:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

یادواره اداره محور یادگاران شهداء

یادواره اداره محور یادگاران شهداء شهرستان بیجار

یادواره اداره محور یادگاران شهداء

? | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ؛ یادواره اداره محور یادگاران شهداء امروز صبح با حضور مهندس محبیان فرماندار ، امام جمعه محترم ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین سایر ادارات بهمراه پرسنلشان در محل نماز خانه بنیاد شهید برگزار گردید.

▫️در این مراسم معنوی که با قرائت زیارت عاشورا و با محوریت یادواره سه شهید والامقام غلامرضا داودنیا ،جبار سرکانی و قهرمان رضا پور برگزار گردید

▫️حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه محترم بیان نمودند: به یاد سه شهید، امروز توفیقی شد تا روزمان را با زیارت عاشورا و سه شهید در اداره ای که به نام شهدا ء هست آغاز کنیم در ادامه اظهار داشتند شهدا تواصی به حق داشتند و ما هم داعیه دار این آرمان و ارزشها هستیم مخصوصا در این عصر و زمان ، و باید به ذکر شریف آیه قرآنی تواصی به حق عمل کنیم و از شهدا ء یاد بگیریم که در چنین شرایط و زمانی حضور در انتخابات است رای دادن لازم است اما کافی نیست و تواصی به حق لازم است .

▫️مقام معظم رهبری توصیه موکد برای حضور و معیار های انتخاباتی داشته اند و آن تواصی به حق را همه باید داشته باشیم مخصوصا امروز عهد و پیمانی که با این سه شهید در این مجموعه می بندیم که انشاالله هر کدام از ما بتوانیم افرادی را دعوت کنیم تا حضور پر شکوه در انتخابات داشته باشیم.

▫️در پایان مراسم از فرزند شهید معظم غلامرضا داودنیا و شهیدمعظم جبار سرکانی و برادر شهید معظم قهرمان رضا پور از همکار بنیاد تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

‌? | تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۳

?پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار