دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۰۰:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۶ ساعت ۰۴:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

نشست بصیرتی مشق حضور ، ویژه انتخابات

نشست بصیرتی مشق حضور ، ویژه انتخابات

نشست بصیرتی مشق حضور ، ویژه انتخابات

? | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ نشست بصیرتی مشق حضور ، ویژه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویژه دهیاران و شورای روستا های بخش مرکزی با حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان و مسئولین ذی ربط و اعضای مربوطه در محل سالن آمفی تاتر مجتمع نور برگزار گردید.

?فرماندار بیجار:
انتخابات یکی از نقاط قوت و مهم کشور است

▫️فرماندار بیجار گفت:انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از نقاط قوت کشور محسوب می شود.

? | محمد حسین محبیان در نشست بصیرتی با محوریت انتخابات که در مجتمع نور بیجار برگزار شد اظهار کرد:در استانه یک رویداد بزرگ سیاسی قرار داریم که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

▫️وی افزود:در یکی دیگر از عرصه های تاریخی مهم کشور قرار داریم که مردم در سرنوشت کشور نقش اساسی برعهده دارند و با انتخاب کاندید اصلح خود زمینه پیشرفت کشور را فراهم می کنند.

▫️محبیان تاکید کرد:نماینده انتخاب شده در واقع صدای مردم هستند و در تصمیم گیری سرنوشت کشور نقش مهم و اساسی برعهده دارند.

▫️فرماندار بیجار اضافه کرد:مهمترین موضوعی که در سال جاری وجود دارد بحث انتخابات است و رهبر معظم انقلاب نیز در ساعات اولیه سال جاری بر این امر مهم تاکید داشتند.

▫️وی انتخابات را نقطه قوت کشور دانست و عنوان کرد:دشمنان ما همیشه نقاط قوت ما را نشانه می گیرند و انتخابات نیز یکی از نقاط قوت و مهم کشور ماست در همه دوره ها تبلیغات قوی دارند که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منصرف کنند.

▫️فرماندار بیجار ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران اسلامی با بصیرت کامل در برابر دشمنان ایستادگی میکنند و با حضور گسترده خود در تمامی صحنه های تاریخی موجب یاس و نا امیدی دشمنان شدند و به همه نشان دادند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

▫️فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم ما اگاه هستند و می دانند برای تغییر وضعیت و نواقصاتی که وجود دارد باید به پای صندوق رای بیایند.

▫️وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی فلسفه مهمی داشت و آن هم دادن حق انتخاب به مردم بود تا در سرنوشت کشور سهیم باشند.

‌? | تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

?کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بیجار