دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۰۵:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت ۰۱:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد

جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ،هفدهمین جلسه ستاد انتخابات ۱۴۰۲ به ریاست محمد حسین محبیان فرماندار شهرستان بیجار و با حضور  رئیس محترم هیات نظارت شورای نگهبان، مسئولین ادارات خدمات رسان و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راس ساعت ۱۸ مورخ ۸/۱۲/۱۴۰۲ برگزار گردید.

این جلسه  با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان و  ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین بررسی مشکلات و مسائل احتمالی مرتبط با ادارات و دستگاههای خدمات رسان برگزار گردید. محمد حسین محبیان در این جلسه با تشکر از زحمات و تلاشهای دستگاههای خدمات رسان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان گفتند: مهمترین رویداد سال جاری برگزاری انتخابات است لذا لازم  است با تلاش و کوشش مضاعف همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات این رویداد مهم به خوبی برگزار گردد. سپس آقای بسطامی رئیس محترم هیات نظارت شهرستان نیز به تشریح اهم مطالب و رویداد های احتمالی انتخابات از جمله تامین امنیت شعب، اتخاذ تمهیدات مناسب در راستای پیشگیری از تردد افراد غیر مجاز در فرمانداری و بخشداریها و همچنین بازدید از شعب اخذ رای پرداختند . در پایان سایر اعضای ستاد انتخابات موضوعات، مسائل و مشکلات پیش رو را مطرح و موارد زیر جهت اجرا مصوب گردید.

مقررگردید: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به برفروبی محورهای شهرستان اقدام و تا پایان انتخابات در آماده باش کامل باشند.

مقرر گردید: دستگاههای خدمات رسان عضو ستاد انتخابات از تاریخ برگزاری جلسه فوق در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم در روز اخذ رای اتخاذ نمایند.

مقرر گردید: بخشداران محترم تابعه با هماهنگی دهیاران و شوراهای اسلامی آخرین وضعیت محل های اخذ رای را بررسی و موانع و مشکلات احتمالی را برطرف نمایند.

مقرر گردید: شرکت مخابرات نسبت به رومینگ اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در روز اخذ رای اقدام و نتیجه را به ستاد انتخابات شهرستان اعلام نمایند.

مقرر گردید: تمهیدات لازم جهت تامین امنیت شعب اخذ رای در روز رای گیری اتخاذ گردد.

مقرر گردید: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تردد افراد غیر مجاز در روز اخذ رای و در محل فرمانداری و بخشداری های تابعه اتخاذ گردد.

مقرر گردید: برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت بازدید از شعب اخذ رای در روز رای گیری اتخاذ گردد.

مقرر گردید: اداره آموزش و پرورش شهرستان اقدامات لازم جهت تجهیز مدارس محل اخذ رای معمول و نتیجه را به ستاد انتخابات اعلام نمایند.

مقرر گردید:اطلاع رسانی لازم به نمایندگان فرماندار جهت تحویل اقلام انتخابات در روز پنج شنبه مورخ دهم اسفند ماه توسط روابط عمومی ستاد انتخابات انجام گردد.

محمد حسین محبیان در این جلسه ضمن تبریک ایام شعبان و با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم ، رقابتی و با مشارکت بالا گفتند : در آستانه یک رویداد خیلی مهم در کشور هستیم و بنا بر سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند : یکی از مهم ترین رویداد ،  انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲ هست

وی افزود : در شهرستان بیجار شور نشاط انتخاباتی بسیاری بالایی هست و انشالله در روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مشارکت خوبی رقم خواهد خورد

لازم بذکر است در ادامه جلسه ریس شورای نگهبان ، بخشداران ، ادرات خدمات رسان و رؤسای کمیته های برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و بحث و گفتگو کردند