شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۵۵:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۸ ساعت ۱۵:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

حسین رسولی" مدیر کل بهزیستی استان کردستان با حضور در دفتر فرماندار بیجار با "محمد حسین محبیان" فرماندار شهرستان دیدار کرد.

حسین رسولی” مدیر کل بهزیستی استان کردستان با حضور در دفتر فرماندار بیجار با “محمد حسین محبیان” فرماندار شهرستان دیدار کرد.

حسین رسولی" مدیر کل بهزیستی استان کردستان با حضور در دفتر فرماندار بیجار با "محمد حسین محبیان" فرماندار شهرستان دیدار کرد.

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار، “حسین رسولی” مدیر کل بهزیستی استان کردستان با حضور در دفتر فرماندار بیجار با “محمد حسین محبیان” فرماندار شهرستان دیدار کرد.

▫️ مدیرکل بهزیستی استان تلاش در خدمت به معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و رفع مسائل و مشکلات آنها را رسالت اصلی این سازمان عنوان کرد و گفت: در قبال کسانی که دارای معلولیت هستند مسئولیتی اخلاقی و انسانی متوجه ماست و نباید از آن غافل شویم.

▫️رسولی ضمن تاکید بر خدمت هر چه شایسته تر به جامعه هدف سازمان بهزیستی، اظهار داشت: مشارکت خیرین با بهزیستی و فعالیت تشکل های اجتماعی زحمتکش و پا به کار در این زمینه می تواند در تحقق هدف مورد نظر سازمان که همان دفاع از حقوق معلولین باشد موثر واقع شود.

▫️فرماندار بیجار از فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت‌های مردمی و اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

▫️ بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهزیستی  از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد