دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۳:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ساعت ۰۰:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان بیجار به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری شهرستان، سایر اعضا در فرمانداری بیجار برگزار شد.

جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان بیجار

جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان بیجار به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری شهرستان، سایر اعضا در فرمانداری بیجار برگزار شد.

? | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان بیجار به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری شهرستان، سایر اعضا در فرمانداری بیجار برگزار شد.

▫️مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار در این جلسه با تاکید بر هماهنگی و برنامه ریزی لازم در جهت استفاده بهینه از تمامی قابلیت های گردشگری و جذاب شهرستان در جذب مسافران نوروزی بیان داشت: همه ادارات خدمات رسان و اعضای ستاد نسبت به آماده کردن زیرساختها و امکانات لازم برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، برنامه ریزی و هماهنگی را داشته باشند.

▫️وی تاکید نمود: نظافت اماکن عمومی، تاریخی، مساجد، پارکها، پاکسازی ورودی های شهر و روستا و زیباسازی شهر از جمله مواردی است که باید بطور ویژه در این ایام جهت رفاه مسافرین و با جدیت بیشتر انجام شود.

▫️مهندس محبیان در ادامه به وضعیت سامانه بارشی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: در هفته آینده شاهد موج بارشی باران خواهیم بود لذا دستگاه مربوطه آمادگی کامل داشته باشند

▫️فرماندار بیجار در پایان تصریح کرد: باتوجه به همزمانی سال جدید، با ماه میهمانی خدا لازم است شان و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

▫️در پایان اعضای حاضر در جلسه در این خصوص بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیماتی اتخاذ شد.