سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۰۴:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۵ ساعت ۱۷:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار

اولین جلسه شورای ادرای شهرستان بیجار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان ،معاونین فرمانداری شهرستان ، مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان بیجار برگزار شد .

فرماندار بیجار:
حمایت از سرمایه گذارانه مهمترین برنامه دولت است

بیجار فرماندار بیجار گفت: حمایت از سرمایه گذاران مهمترین اولویت و برنامه دولت است ودر این راستا از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم بود

محمد حسین محبیان صبح یکشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: امسال با بهار قران تقارن پیدا کرده و این مهم نوید بخش شالی خوب برای ایران اسلامی است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ مشخص بودکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و یکی از رویداد های مهم سال گذشته بحث انتخابات بود که مردم ایراان اسلامخی نقش دشمنان را نقش بر آب کردند و حضور مردم موجب برهم زدن محاسبات معاندین شد.

محبیان ادامه داد: خدمت به مردم باید افزایش پیدا کندتا رضایتمندی مردم را بتوانیم کسب کنیم و مدیران ادارت باید در سال جدید باید برنامه محور باشند و تعامل لازم باید بین مدیران ادارت وجود داشته باشد و با تعامل زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد:تعامل با ادارات باید در ر اس امور قرار داشته باشد تا بسیاری از مشکلات با این تعامل بر طرف شود و به مردم بتوانیم بیشتر خدمت کنیم.

فرماندار بیجار عنوان کرد: شعار سال یک شعار اقتصادی و مردمی است و در این راستا ما در حوزه تولید نیاز به جهش داریم.

وی عنوان کرد: ما باید از سرمایه گذاران حمایت لازم را داشته باشیم و حوزه تولید باید از دولتی بودن خارج شود و بیشتر نقش نظارتی باشد و بیشتر کار ها را باید به مردم سپرد تا نتیجه درست و خوبی حاصل شود.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف ما تسریع در حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و در این مسیر تسهیل گری خواهیم کرد تا مشکلات بر طرف شود و سرمایه گذاران بیشتری به سمت شهرستان بیجار جذب شوند.