دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۱:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۶ ساعت ۱۸:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار از ایستگاه نوروزی هلال احمر بیجار

بازدید فرماندار از ایستگاه نوروزی هلال احمر بیجار

بازدید فرماندار از ایستگاه نوروزی هلال احمر بیجار

بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی در شهرستان بیجار همزمام با سراسر کشور، از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا میگردد.

در اجرای این طرح ۱ پست ثابت شهید کلهرزاده واقع در ورودی شهر بیجار_زنجان خدمات بشردوستانه و ارائه کمک های اولیه امدادی وآموزش های همگانی جمعیت را با رویکرد ایمنی و سلامت مسافران به ویژه پیشگیری وکاهش آسیب پذیری کودکان، در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر، پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی استان‌ها ارائه می دهند.

در این طرح، برنامه‌ها و خدمات مرتبط با مسافران و محیط زیست در قالب پویش، جشنواره، فعالیت های خلاقانه و فضای دوستدار کودک با مشارکت جوانان علاقه مند اجرا می‌شود، هدف از اجرای طرح را مشارکت اعضا در فعالیت های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء ایمنی و سلامت هم نوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی عنوان کرد.

پست های نوروزی سازمان جوانان هلال احمر در مبادی ورودی استان‌ها، پایانه‌های مسافر بری، اماکن فرهنگی، مناطق سیاحتی و گردشگری مسافرپذیر برای ارائه خدمات راهنمایی به مسافران مستقر خواهند شد، افزود: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز)، خدمات فضای دوستدارکودک، خدمات آموزشی و مهارتی، خدمات زیست محیطی، خدمات فرهنگی (اطلاع رسانی و راهنمایی) در نوروز ۱۴۰۳ توسط اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر به مسافران ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ مهندس محبیان فرماندار از ایستگاه نوروزی هلال احمر شهرستان بیجا بازدید نمودند.

فرماندار بیجار با قدردانی از اعضای جمعیت هلال احمر گفت: راه اندازی ایستگاه های راهنمای مسافرین و ارائه کمک های لازم به مسافران، خدمت ارزشمندی است که جمعیت هلال احمر امسال نیز به نحو مناسبی انجام داده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر بر اساس اهداف انسان دوستانه اش از هیچ تلاشی در ارائه خدمات به مردم فروگذار نبوده و این کوشش موجبات اطمینان خاطر و آرامش روانی مسافرین نوروزی را فراهم می سازد.

در پایان این بازدید فرماندار با امضای کمپین بهرفت به این کمپین پیوستند.

?لینک زیر شرکت در پویش ملی بهرفت ( بهبود رفتار های ترافیکی )

https://javanyaar.ir/behraft/