جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۳۲:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۵ ساعت ۰۳:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی (خواهر)

جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی (خواهر)

جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی (خواهر)

✅ | جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی (خواهر) با ریاست فرماندار شهرستان ، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ، دستیار مردمی سازی فرماندار و اعضای مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

📸 | به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیجار، محمد حسین محبیان مردمی سازی در حوزه های مختلف را یکی از بازوی های توانمند کمکی دولت خواند واظهار داشت : مردم سازی ومردم محوری در حوزه های مختلف باعث خروج از محدودیت ها و بازدهی مثبت خواهد شد.

▫️وی تاکید کرد: حضور مردم در کنار دولت می تواند راه گشا و حلال بسیاری از مشکلات باشد.

▫️فرماندار بیجار از حضور مستقیم در مساجد سطح شهر جهت بررسی مستقیم و بدون واسطه مشکلات در مناطق مختلف بیجار خبر داد وگفت :در حال حاضر بررسی های میدانی در چند منطقه توسط تیم فرمانداری جهت حل مشکلات مناطق انجام شده است و تا حل بخش عمده مشکلات یک ناحیه، ناحیه جدیدی در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

▫️محبیان در ادامه گریزی به حوزه نظارت و تنظیم بازار زد وگفت: در پیش گرفتن روش های صحیح نظارتی از ارکان بسیار مهم است و یک بر خورد نابجا می تواند منجربه اتفاقات ناخوشایندی در سطح شهرشود.

▫️ قائم مقام دولت در بیجار تاکید کرد : نظارت و برخورد ساز وکاری پیچیده دارد و حمایت و صیانت اجرایی ضوابط از اساسی ترین مصالح تذکرات در سطح جامعه می باشد.

▫️فرماندار بیجار در ادامه با بیان اینکه دغدغه و اعتقاد در حوزه آموزش بسیار مهم می باشد گفت: شیوه آموزش‌،پیگیری و بیان مفاهیم توام با اعتقاد وتخصص است که می تواند تاثیر مثبتی بر روحیات جوانان ونوجوانان بگذارد

▫️محبیان خواستار برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح شهرستان شد و عنوان کرد: آموزش وپرورش در بحث برگزاری اردوهای دانش آموزی از ظرفیت گردشگری شهرستان بهره گیری نماید.

▫️وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به اینکه در آستانه گرامیداشت مقام معلم وهفته معلم هستیم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آموزش وپرورش بازدید از مدارس و تجلیل از مقام معلم در دستور کار قرار گرفته است.

▫️در پایان جلسه فعالان فرهنگی مطالبات خود را در این حوزه بیان و بحث و گفتگو کردند .