یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۱:۰۴:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۷ ساعت ۰۴:۱۳
لینک کوتاه مطلب:

جلسه پدافند غیرعامل شهرستان بیجار

جلسه پدافند غیرعامل شهرستان بیجار

جلسه پدافند غیرعامل شهرستان بیجار

📸 | به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ صبح امروز مورخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جلسه پدافند غیرعامل به ریاست مهندس محبیان فرماندار شهرستان بیجار و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل مهندس محمدرضایی و مدیران شهرستان بیجار در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

▫️فرماندار بیجار:
عملیات وعده صادق موجب شادی تمام حق طلبان شد

▫️فرماندار بیجار گفت:عملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و شادی تمام حق طلبان شد.

👤 | محمد حسین محبیان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد:عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

▫️محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

▫️وی گفت:تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

▫️فرماندار بیجار خاطر نشان کرد:انشالله بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

▫️مدیر کل پدافند غیر عامل در کردستان :
عملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد

🔸مدیر کل پدافند غیرعامل در کردستان گفت: عملیات وعده صادق موجب شکست دشمنان و اقتدار ایران اسلامی شد.

📸 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان بیجار ؛ محمد رضایی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه پدافند غیرعامل که با حضور مدیران ادارات در فرمانداری بیجار برگزار شد اظهار کرد: ما رسماً در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار داریم و کار به جایی رسید که برای مقابله با دشمنان از جنگ افزار استفاده کردیم.

▫️وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: تسلیحات استفاده شده در این عملیات از تسلیحات پیشرفته ما نبود و از موشک های نقطه زن استفاده شده بود که موجب شکست دشمنان و اقتدار ما شد.

▫️وی ادامه : عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی چه میزان اقتدار دارد و در برابر دشمنان ایستادگی می کند .

▫️محمد رضایی بر لزوم توجه به زیر ساخت ها تاکید کرد و ابراز داشت:لازم است نسبت به تکمیل زیر ساخت ها و حفظ انها تلاش لازم را داشته باشیم چرا که دشمن به دنبال این است به نقاط ضعف ما حمله کند و ما باید با آگاهی در مقابل این مهم بایستیم.

▫️وی ادامه داد: بسیاری از پروژه های ما پیوست پدافند غیر عامل ندارد و باید این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

▫️مدیرکل پدافند غیرعامل در کردستان عنوان کرد: همواره باید هوشیار باشیم و راه هایی را که دشمن ممکن است از طریق آن وارد شود و ضربه ای وارد کند را شناسایی و بر طرف کنیم.

▫️وی گفت: در بحث آموزش دوره های تخصصی و عمومی را می توانیم برگزار کنیم تا مدیران با این مهم آشنا شوند.

▫️محمد رضایی تاکید کرد: زمان برداشت گندم نزدیک است و باید در خصوص وارد کردن آرد با کیفیت توجه لازم را داشته باشیم.

▫️وی ادامه داد:رزمایش سال گذشته بسیار خوب بود و این رزمایش ها باید در تمامی حوزه ها ادامه داشته باشد تا نقاط ضعف بررسی و برطرف شود.

▫️مدیر کل پدافند غیرعامل در کردستان اضافه کرد: در سال گذشته ۱۵مکان bts در سطح استان نصب شد و در نقاط مورد نیاز این شهرستان نیز این مهم نصب خواهد شد.
▫️محمد رضایی عنوان کرد: یکی از انبار های استراتژیک سوخت استان کردستان در بیجار است و تا ۱۰درصد انبار ظرفیت استان را می تواند در خود جای دهد و می تواند مشکل نبود سوخت را برطرف کند.

▫️وی گفت:به هیچ عنوان امکان واگذاری انبار سوخت بیجار را نخواهیم داد و از این ظرفیت مهم استفاده خواهیم کرد تا استفاده بهینه از این مهم را داشته باشیم.

▫️وی بر لزوم مقابله با خرابکاری های دشمن تاکید کرد و ابراز داشت:هیچ حادثه ای قابل پیش بینی نیست و امکان دارد سامانه های سوخت مورد حمله قرار بگیرد و این ها هزینه دارد و نیاز است تا هوشیار باشیم تا با دشمن مقابله کنیم.

▫️وی خاطر نشان کرد:توقع داریم صنوف آزاردهنده به خارج شهر منتقل شود تا آرامش روانی جامعه را حفظ شود و شهرک های این واحد صنفی راه اندازی شود.