چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۶:۱۵:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۱ ساعت ۲۲:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار

جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار

جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار

جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار با حضور مهندس محبیان فرماندار شهرستان ، مهندس فرهاد مدیرکل آبفا استان کردستان و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری شهرستان بیجار برگزار گردید .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان عنوان کرد :
هزینه ۱۰۵میلیارد تومانی دولت سیزدهم به پروژه های آب و فاضلاب در کردستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان  گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۱۰۵میلیارد تومان به پروژه های آب و فاضلاب در استان کردستان کمک شده است
 محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.
وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار  صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند  قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.
فرهاد در ادامه گفت:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی  تا کنون هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.